Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
bilen står no enda, ikke funnet ut av en dritt desverre.

tuneren i tyskland som omprogrammerte hjernen er sluttet og svare meg på mail, så litt frustrerende at de ikke vil svare på helt enkle spørsmål #-o

Snakk med Eirik Viste her inne... han sendte hjernen min ned dit for meg, og tror han kjenner tino og gutta der =)

Skrevet
bilen står no enda, ikke funnet ut av en dritt desverre.

tuneren i tyskland som omprogrammerte hjernen er sluttet og svare meg på mail, så litt frustrerende at de ikke vil svare på helt enkle spørsmål #-o

Snakk med Eirik Viste her inne... han sendte hjernen min ned dit for meg, og tror han kjenner tino og gutta der =)

jess får ringe han og høre, var han som fikset hjernen for meg også.

• 1 month later...
Skrevet
Ikke dum di felgene der... Er det rolig når det gjelder motor?? Eller er det noe nytt :-)

gått litt lei no for tiden pluss holder på med et par andre biler i tillegg. så tror ikke det blir noe særlig kjøring iår desverre, bilen skal inn på lakkverkstedet igjen så snart eg har fått start på den. og etter det så blir det å få alt slik eg vil i motorrommet. og muligens ta ut alt igjen etter det og lakkere motorrommet og sandblåse travers foran osv. ting tar tid, men neste sesong er den garantert klar og 99% strøken forhåpentligvis

Skrevet

halloen ser du holder til i bergen du og :) jeg kjenner en kar som er bra stø på bil elektrisk. han har fikset for meg når jeg bygget bil og en del andre jeg kjenner.. kan gi meg en pm om du vil at jeg skal høre med han ellers vil jeg si flott bygg :)

Skrevet

Eg forstår deg, er litt lett og gå lei når ting stopper litt opp, men eg har troen på deg så du har og få dette til og funke ;-) får då blir det rått.. Hehe, kjenner ikke noen som kan være Intressert i min då ? :-)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...