///MPower Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 fikk diffen idag, den er helt NY og aldri montert før visstnok, koed har hatt den liggende siden 09. fikk bare tid til å hive den opp idag. begynner på resten imorgen, så får vi håpe det blir oppstart i løpet av helgen hvertfall.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 hvor mye koster noe slikt? Hva slags utveksling er det?
///MPower Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 eg ga 6k for den, er 3.15 utv. gadd ikke vente i kanskje evigheter på at det skulle komme en tilsalgs her inne igjen, så beit i det sure eplet og kjøpte denne, men den er nå hvertfall ny så prisen er vel ikke noe gale med egentlig.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 hmm.. det var jo egentlig ikke en veldig avskrekkende pris for en ny diff. er den da brand new, eller remanufactured/overhalt? 25% brems?
///MPower Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 hmm.. det var jo egentlig ikke en veldig avskrekkende pris for en ny diff. er den da brand new, eller remanufactured/overhalt? 25% brems? stod at det var helt nytt sperre diff, det var ikke montert km giver bakpå heller, den var plugget med en plastplugg, så tror den er brand new, men skal ikke si det helt sikkert, den ser hvertfall helt ny ut. er 25% ja
///MPower Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 ble ferdig med bilen på lørdag formiddag, alt fungerte perfekt og 3.15 utv er helt konge med denne motoren, den drar ganske godt også, føler den går bedre enn m5en faktisk, men må nok ta noen tester fra punkt til punkt før eg kan si det helt sikkert. dårlig med bilder, men har montert sorte de lykter foran også, nå er det bare resten igjen da, som understell, lakk, og masse smådill, men har no hele vinteren på det så nok av tid, blir nok satt inn på verkstedet når snøen kommer.
hylle Skrevet Oktober 17, 2010 Skrevet Oktober 17, 2010 Jeg kjørte fra en m5 3,6 med samme oppsett på sjuern min. men det var 6 trinns kasse, og 3,15utv. Vanvittig drag!
endre88 Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 eg flekket en m5 3,6 med chip med min 540 som også var chipet. side om side helt til vi paserte 120 da dro eg i fra 540 e artige biler e fann mye moment i di
hylle Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 chip på bensinbiler har vel aldri gitt effekt. Husker jeg kjørte mot en e39 med m62 4,4., Jeg dro fra han lett på motorveien, og han sverga på at han hadde gitt full gass, han var overrasket og lurte på åssen maskin jeg hadde i min., Han sa også at han hadde chip og hadde visst 330hk., da måtte jeg berolige han med at det bare var bullshit og at chippen" hans mest sannsynlig har gitt han effekttap.. Men han hadde også steptronic, så det var nok det som gjorde det..
Mikael-B Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Han tapte nok alt på automaten ja, automat på slike biler er dødfødt spørr du meg! Hvertfall så primitive som disse kassene er, slurer vekk aaaalt for mye. Gratulerer med manull og grom bil da! Tenker den er gøyal å kjøre nå
///MPower Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 fikk en fin fin pakke her for en stund siden. den inneholdt en meget pen EISENMANN bakre eksospotte. 2x83mm utblås
Superbeetle Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 Tøft! 83mm eisenmann ser skikkelig kult ut!! Jeg prøver alltid å anbefale det, men de fleste går for 76mm...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 mmm.. Nå ble jeg litt sjalu, så jeg tror jeg må kjøpe meg en sånn en. Hvor mye måtte du ut med for den inkl frakt?
///MPower Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 tror det blir gromt med 2x 83mm ja den kostet vel rundt 4700dk fra schmiedmann, lommeboken blir hverfall lettere hehe, kommer moms i tillegg, men har ikke fått brev fra dhl ennå, eg bestilte noe andre deler også så frakt var vel litt dyrere også. håper eg får felgene på fredag så eg kan prøvemontere de i helgen
hylle Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 DHL har svindla kundene til schmiedmann,, hvis du får høy fraktpris så tar du kontakt med schmiedmann norge, de ordner opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå