BB454BB Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 er meldt noe regn med opphold utover dagen i morgen
///MPower Skrevet November 24, 2012 Forfatter Skrevet November 24, 2012 Hehe. Hadde bare bilen funket. Byttet kamsensorene idag. Samme dritet fordi om. Holder no på og rense der eg kommer til på vanosene en gang til. Flere tips om ka det kan vere mottaes med stor glede
BB454BB Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 haha, kveldingen røk vel med til å løse verdensproblemer etter ole kom luffende
///MPower Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 hehe, ja men må ikke finne på og si imot, DÅ er det gjort.
Vegardb17 Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 hinsides rå E34 Hva slags farge? vanlig cosmosschwarz?
Kristian Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 hmm, prøvd å overhale vanosene? får kjøpt delene du trenger på gs til en ok penge. og jobben er kurrant og gjøre selv.
///MPower Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 hinsides rå E34 Hva slags farge? vanlig cosmosschwarz? takk takk, fargen er schwarz 2
///MPower Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 hmm, prøvd å overhale vanosene? får kjøpt delene du trenger på gs til en ok penge. og jobben er kurrant og gjøre selv. nei har ikke overhalt de. blir å ta de ut imorgen og sjekke de. kan vere de har hengt/kilt seg i splinesene på innsugkammen. så blir spennende og se imorgen
///MPower Skrevet November 26, 2012 Forfatter Skrevet November 26, 2012 då var den ene vanosen ute. var ikke noe som hadde kilt seg, alt som eg kunne se og bevege på virket fint. filteret/reduksjonsventilen som går inn i toppen også var fin. ikke noe dritt/spon what so ever på vanosen idet hele tatt. så no er eg litt rådløs til ka mer eg kan sjekke her kommer noe bilder og et par filmer der eg beveger på greiene.
Kristov Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Det er ikke pumpa til vanosene som kan være gåen da?
///MPower Skrevet November 26, 2012 Forfatter Skrevet November 26, 2012 hmm, ja kan vere, får surfe litt og se om noen har hatt problemer med de.
jakobm5 Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 mye jobb å ta ut vanossen ? er vel litt mikk makk å få den på plass igjen med justering? holder en knapp på pumpa jeg også..har lik motor i min så kan evn sjekke vist det er no jeg kan bidra med;)
///MPower Skrevet November 27, 2012 Forfatter Skrevet November 27, 2012 når eg tenker meg om så mener eg at det skal komme feilkode hvis vanos ikke får nok trykk. ikke 100% sikker da. er ikke så veldig hokus pokus, har du litt innsikt så skjønner du det. her er link til den diy eg bruker. http://forum.bmw5.co.uk/topic/65784-e39 ... -overhaul/
Kristov Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Tror nesten du må komme deg til noen med skikkelig BMW-utstyr. Da kan du kjøre selvtest på vanosen osv. Tydelig at noe med de er galt siden det fungerer bedre når du kobler de ut og motoren går i nødmodus.
joachim sørlie Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 kjedelig at du ikke finner ut av det her, for det er helt klart en grom motor det er verdt og streve litt for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå