thorbis Skrevet Mai 17, 2013 Skrevet Mai 17, 2013 sportknappen skal bare kobles sammen med en anna ledning så det blir en slutta krets. vet ikke hvem det er enda får vite det snart
///MPower Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Skrevet Mai 18, 2013 Har du koblet opp Sport knappen? Pin 15?la min til jord, merka ikke noe forskjell på gassresponsen? Dog står bilen i garasjen på bukk så har ikke fått prøvd den. nei den har eg ikke koblet, ser ikke helt behovet. tror nok de omprogrammerte hjernene kjører sport modus hele tiden siden de er optimalisert vanos også. skal ikke si det helt sikkert men. syns det er god respons nå eg. men skal holde og jorde pin 15. pin 16 er bare lyset til dioden så du ser om det er ev eller på.
///MPower Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Skrevet Mai 18, 2013 Flott bil med riktig antall sylindre;) takk for det
Dirty Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Har du koblet opp Sport knappen? Pin 15?la min til jord, merka ikke noe forskjell på gassresponsen? Dog står bilen i garasjen på bukk så har ikke fått prøvd den. nei den har eg ikke koblet, ser ikke helt behovet. tror nok de omprogrammerte hjernene kjører sport modus hele tiden siden de er optimalisert vanos også. skal ikke si det helt sikkert men. syns det er god respons nå eg. men skal holde og jorde pin 15. pin 16 er bare lyset til dioden så du ser om det er ev eller på. Siden Tino har lagt inn Sport modus i koblingsskjemaet, så syns jeg det er rart om den kjører sport heletiden? Men ja er enig, bra respons, Kommer ikke til å gjøre noe mer med det
Kristian Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Har du koblet opp Sport knappen? Pin 15?la min til jord, merka ikke noe forskjell på gassresponsen? Dog står bilen i garasjen på bukk så har ikke fått prøvd den. nei den har eg ikke koblet, ser ikke helt behovet. tror nok de omprogrammerte hjernene kjører sport modus hele tiden siden de er optimalisert vanos også. skal ikke si det helt sikkert men. syns det er god respons nå eg. men skal holde og jorde pin 15. pin 16 er bare lyset til dioden så du ser om det er ev eller på. Siden Tino har lagt inn Sport modus i koblingsskjemaet, så syns jeg det er rart om den kjører sport heletiden? Men ja er enig, bra respons, Kommer ikke til å gjøre noe mer med det Om denne funksjonen ikke er aktiv, så for guds skyld - fiks det!!!!!!! Det er en vesentlig forskjell, så noe annet er ikke akseptabelt
///MPower Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Skrevet Mai 18, 2013 hmm, får se på det idag då om det er forskjell...
APedersen Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Hohoho, gromt Bra du fikk den til å fungere til slutt, moro lesing som flere har sagt!
fdl Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Ser meget bra ut dette her. Kjekt å se at du fant ut av problemet.
S.Hafsmo Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 smoking begynner på 2gir-3gir Det tok et par timer å laste dem inn her ombord, men det var jaggu verdt det! Skulle jeg klage på noe, måtte det være kameraet dett.
Rayen Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Jeeeee... Så grom lyd under donutsene då gratulerer med og endelig få alt ferdig.. Kortid skal eg få se denne in action? Må gå fælt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå