evi Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 At jeg ikke har fått med meg denne før. Har lest gjennom hele tråden nå, og må bare si jeg er sinnsykt imponert. Fantastisk arbeid med et fantastisk resultat. Bra du fikk fiksa motorproblemene. Pøs på med updates og bilder!
///MPower Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 At jeg ikke har fått med meg denne før. Har lest gjennom hele tråden nå, og må bare si jeg er sinnsykt imponert. Fantastisk arbeid med et fantastisk resultat. Bra du fikk fiksa motorproblemene. Pøs på med updates og bilder! takk for det, den kommer seg, håper den blir så godt som 100% til 2014. det tilføyes ting til shoppinglisten hele tiden hehe. bilen er tatt inn og demontert motor osv. det kommer nok updates etterhvert som ting kommer i hus
///MPower Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2013 en sånn liten update uten bilder. bilen har fått seg helt nytt k-sport coilovers. 6 trinns kasse er handlet og skal i. 40% sperre diff skal bygges. motor som stod i er solgt, den andre skal i snart. ny styresnekke ligger klar. større bensinpumpe og rør fram skal lages til. m5 bakfanger skal på. lakke lister rundt vinduer og svarte lister på b-stolpe og bakvindu i matt sort. større bremser bak er også på listen, blir største m5 328x20. 6pucket lamell til clutchen. og masse smådill sikkert. er masse greier i bestilling
Kristian Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Bra planer remy! Gleder meg til å se denbe igjenn i 2014!
evi Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Hvordan ble det med 545 bremsene foran? Hvordan fikk du montert de?
///MPower Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 Hvordan ble det med 545 bremsene foran? Hvordan fikk du montert de? det funket fint det, bedre enn standard 315mm m5 hvertfall. men bremsebalansen er sikkert ikke optimal. siden eg har 300x20 bak. de foran nå er 348x30. m5 har som største foran 345x32. og bak 328x20. så blir å kjøpe de store skivene bak, siden de er beregnet for brekk, og evnt få tak i kalippere også. eller lage brakett bak også så blir det montert e60 der og. er jo alu kalippere så sparer litt vekt. og kjekt og ha noe ikke alle andre har det må lages custom brakett for å få de på.
///MPower Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 all klaring er god klaring her med 8.5x17" borbet felger.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Hehe, passer jo som vott i hanske det der.
Jarnee Skrevet Oktober 26, 2013 Skrevet Oktober 26, 2013 oi der forsvant lørdagskvelden min! Veldig kjekk tråd å lese gjennom! Følger med videre
///MPower Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2013 hehe, håper det var interessant idag har eg oppgradert diffen. tatt ut sperreenheten med 25% og bygd den om med kit som gir 40%. org er det 2 platet clutchlameller som gir 25%, men bygger du om med 3 plater så vips blir det 40%. får håpe det blir brukendes, slet ut diffen i høst. da spant den bare på et hjul under pådrag ut av sving. hvis ikke dette holder, så får eg prøve 60% kitet, dette krever litt maskinering. men det lar seg vel ordne venter på nye grenrør, så når de er i hus, skal det lages ny eksos fra grenrør til katene. da er alt i rustfritt ble lite bilder, men her er et for de som aldri har sett inni en diff før
///MPower Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2013 fikk montert m5 bakfanger idag og tatt av deksler utvendig på b-stolper og vinduet på bakdører. her er bilde av grenrørene som er bestilt. de må desverre kappes i for å få de til å passe 100%. men et meget godt utgangspunkt.
Kristian Skrevet Oktober 27, 2013 Skrevet Oktober 27, 2013 Skjønner at denne kommer til å bli ennå heftigere til 2014 sesongen!
///MPower Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2013 det blir spennende å se om det blir bedre ja fikk eksos idag. satt det bare på for å se, må tilpasses litt som sagt. og bilde med m5 fangeren på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå