Gå til innhold

Hva bruker bimmern din på mila?

goty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1990 E34 535i

0.8 på veldig pen langkjøring.

1.4-1.5 til vanlig :P

din 535 bruker mer en min 5.7 liter som står i c10 jeg har . hehe sett på bensinstrykkregulatoren?

Forbruket på 535 er ca det samme som når jeg hadde sånn bil så det stemmer godt.

Jeg hadde 0,9 på langkjøring og 1,3-1,35 på bl. kjøring (automat)

Mindre på 5,7 literen sier du? Min søster hadde en Tahoe med moderne V8 (5,3?) liter med injection med 275 hk. Den brukte i snitt 1,7 i snitt, de bodde på landet og kjørte rett ut på landevegen og hadde lite småkjøring/bykjøring. Bilen var nesten ny da de hadde den.

Og din er 82 modell? Hehe, jeg har selv hatt 5 amerikanere.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update: Etter å ha kjørt inn kompressoren er jeg nå nede i gjennomsnittsforbruk på 1.1L milen. Og da er det inkl 1 time køkjøring daglig og mye småkjøring.. ;) Ikke så hakkandes gale for en 3liter med kompressor og automatgir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1990 E34 535i

din 535 bruker mer en min 5.7 liter som står i c10 jeg har . hehe sett på bensinstrykkregulatoren?

Forbruket på 535 er ca det samme som når jeg hadde sånn bil så det stemmer godt.

Jeg hadde 0,9 på langkjøring og 1,3-1,35 på bl. kjøring (automat)

Mindre på 5,7 literen sier du? Min søster hadde en Tahoe med moderne V8 (5,3?) liter med injection med 275 hk. Den brukte i snitt 1,7 i snitt, de bodde på landet og kjørte rett ut på landevegen og hadde lite småkjøring/bykjøring. Bilen var nesten ny da de hadde den.

Og din er 82 modell? Hehe, jeg har selv hatt 5 amerikanere.........

Er nok litt vektforskjell på min og tahoe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg også.. :P Savner E34'en litt. Brukte 1L milen uansett hvordan jeg kjørte.. :P Tilog med 3 timer på 5500omdr i 220kmt fikk ikke forbruket til å forandre seg.. :lol:

Forbruket endrer seg ikke etter 220 km/t i 3 timer? Man skal lese mye før øynene faller ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du leste riktig.. Hadde alltid 1 liter per mil, målt på skikkelige måten ved fylling. Var oppe i 1.05 på det meste, men det var tyning opp Nufunen pass... ;)

EDIT: Så nå hva du mente.. :lol: hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1990 E34 535i

Det der kommer helt an på trafikken og høyrefoten.. Ligger jeg i kø i 70 bruker den 1.1-1.3 og ligger den i 100 i femte gir koser den seg på 0.9-1.1.. Hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...