Glenno Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Det hadde vært hyggelig om dere hadde tatt turen imorgen, men selvfølgelig ser jeg kveldendens aktiviter. Syntes det var fint at du og sjøbuse tok turen på frognesteren idag. Grunnet slike som dere som faktisk tar turen, gidder jeg holde på som medlem av avd øst bmwccn. Takk til alle som møtte og håper mange møter i morgen .
S.Arnesen Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Det hadde vært hyggelig om dere hadde tatt turen imorgen, men selvfølgelig ser jeg kveldendens aktiviter. Syntes det var fint at du og sjøbuse tok turen på frognesteren idag. Grunnet slike som dere som faktisk paraktisk tar turen gidder jeg holde på som medlem av avd øst bmwccn. Takk til alle som møtte og håper mange møter i morgen . Ble dessverre ikke noe tur i dag, da formen er på paracet og kald cola nivå i dag hehe
Glenno Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 Takk til de som møtte på ss2 gardermoen raceway idag:-). Ble noe kaldt og vått men så ut til de fleste hygget seg. Noen bilder her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=629978
Der Barockengel Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Heisan, der regnet det visst. Tommelen opp for ildsjeler som stiller opp come rain come shine.
Glenno Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 He he ja men var litt gøy også Der Barockengel . Glemte vist at vi hadde treff igår også, så her er på linker til bildertråder også http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=629812 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=629821
Martin-D Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Var innom en tur i en kompis sin grønne E34 530i (V8-motoren med manuelt gir) Han har ikke lappen riktig enda (mistet), så jeg fikk kjøre til Gardermoen Jeg prøvde gjentatte ganger å få kompisen min til å kjøre på banen, men han nekta blankt, klaga på for stort ratt og manglende kjøring med overnevnte bil og diverse, hehe Men bra oppmøte til å være dårlig vær, mye gromme biler og flott kjøring!
Glenno Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Var innom en tur i en kompis sin grønne E34 530i (V8-motoren med manuelt gir) Han har ikke lappen riktig enda (mistet), så jeg fikk kjøre til Gardermoen Jeg prøvde gjentatte ganger å få kompisen min til å kjøre på banen, men han nekta blankt, klaga på for stort ratt og manglende kjøring med overnevnte bil og diverse, hehe Men bra oppmøte til å være dårlig vær, mye gromme biler og flott kjøring! Ja jeg hørte og så den V8-komme ja . Men om kompisen din ikke hadde lappen ville nok han ikke fått kjørt. Tja, det var ikke all verden av folk men noen biler og mennesker var det jo. Hadde det veldig trivelig med kaker, kaffe og underholding på bannen når det ble så glatt. hørte en eller annen med 21toms vant? Jepp den nye 6 caben for størst hjul.
Glenno Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 hadde knust han om jeg dukka opp... Det var det å dukke opp da. Ja ja gikk du glipp av pokal også da .
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 yeye...del den ut på vårmønstringen....har planer om 23toms..
Der Barockengel Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 He he ja men var litt gøy også Der Barockengel . Ja, men for at det skal være gøy for mange, må noen legge ned endel arbeid på forhånd - og sålenge mange finner det mer fristende å se på rare filmer på youtube, eller lage tråder om rare bilerde har sett på finn.no, er det desto mer gledelig at noen fortsatt bruker fritid på aktiviteter til glede for andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå