FredrikE24 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 (endret) + Endret August 4, 2017 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 tragisk!! håper den er hel når du finner den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Synd, håper den dukker opp... men det er en liten sannsynelighet, har selv bodd i oslo og blitt frastjålet ting og tang. Mitt råd er å ha gps sporing på alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Bilen sto i en garasje, på en bortgjemt plass, ikke midt i sentrum akkurat. Skal ta en kjøretur ut til en jeg kanskje mener kan ha stjålet den. Da jeg har catcha han i å ta bilder av bilen min før, har regnummeret hans et eller annet sted. Bilen sto på Bøler i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Nei fy faen! Lykke til i heksejakta...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Skikkelig skikkelig surt! Har vært mange gode stunder i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 FY FAEN! Att ikje Folk kan holde se vekk fra ting som andre he! finn tak i han så he gjort ta å knus kneskålen pån! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Hva skjer med at så mange får frastjålet bilene sine for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Meld i fra til alle taxisjåfører i Oslo. Denne bilen er ikke vanskelig å kjenne igjen. Ildrø bmw med haifront! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Meld i fra til alle taxisjåfører i Oslo. Denne bilen er ikke vanskelig å kjenne igjen. Ildrø bmw med haifront! gikk rundt i oslo en kveld og det var umulig og ikke spotte deg ned en gate jeg gikk forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Dette var trist lesning! håper du finner igjen bilen like hel og at vedkommende som har tatt den får sin straff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Faens folk ass! Er jo en ganske sjelden bil dette her da, så får vel igrunn kun håpe du får bilen uskadd tilbake! Skal holde øyne og ører åpne om noen henvender seg til oss ifm en sånn bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Meld i fra til alle taxisjåfører i Oslo. Denne bilen er ikke vanskelig å kjenne igjen. Ildrø bmw med haifront! gikk rundt i oslo en kveld og det var umulig og ikke spotte deg ned en gate jeg gikk forbi Hvilken dag var dette????? En stund siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Meld i fra til alle taxisjåfører i Oslo. Denne bilen er ikke vanskelig å kjenne igjen. Ildrø bmw med haifront! gikk rundt i oslo en kveld og det var umulig og ikke spotte deg ned en gate jeg gikk forbi Hvilken dag var dette????? En stund siden? Det var vel en goood stund siden, tidlig på sommeren elns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Skal holde øynene åpne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå