ullsokken Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 OI! Trodde aldri jeg skulle få høre om at en soppas gammel bil ble stjålet fra en garage Fin den er, får håpe du finner den raskt. Denne er ikke vanskelig kjenne igjen.
FredrikE24 Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Du aner ikke hvor mye oppmerksomhet denne bilen skaper rundt seg, ikke rart noen har lyst til å stjele den.
goty Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 gammel 6er er vel noe av det feteste man får som bmw entuiast? Hos meg ligger den høyt oppe på listen med 8 serien. Lykke til med søket.
asv Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Utrolig synd dette! Om jeg skulle se den, som er ytterst usansynlig, så skal jeg love at vedkommende ikke kommer langt! Heldigvis så er det jo en bil som er veldig lett å kjenne igjen..
goty Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Skal være forbannet dum om man kjører denne i Norge da. Ingen som er SÅ tette vel? Men får da håpe på det.
Dr_S Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Vet du noe mer om når den forsvant? Hva slags garasje var dette? Er det knust noe glass i bilen?
316 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Vet du noe mer om når den forsvant? Hva slags garasje var dette? Er det knust noe glass i bilen? Åssen kan han vite det? Bilen er jo borte... Neida, skjønner hva du mener.
bmwkizn Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Så trist. Sjekk finn og autodb annonser. Sjekk om noen har kjøpt seg et E24 prosjekt nylig. Hvis noen som er litt dårlige nylig har blitt solgt, så er det ikke umulig de trenger en "delebil". Er ihvertfall verd å sjekke. Håper du finner den igjen i samma stand som den var da du satt den fra deg.
thomascr Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 jækligt til pene biler som blir stjælt for tiden! håper du finner både bilen og de som stjal den, og tar med begge inn i en garasje
FredrikE24 Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Vaktmesteren der jeg bor hadde gått en tur i fellesgarasjen der bilen sto, fredag kveld. Da sto bilen der. Ikke no knust glass, det sto 4 felger + 2 dekk i en stabbel oppåhverandre bak bilen sammen med en moped + henger. De hadde løftet ned 2 av de løse dekkene for å titte på de 14" BBS felgene som sto der, tror de valgte å ikke ta de med seg da dekkene lå slengt på bakken. Det som er synd var at jeg nylig hadde skrudd på bilen, i bilen lå det nok verktøy og utstyr til en verdi av 10k kr + 2 motorsykkelhjelmer, bilstereo og de gamle Pioneer høytalerne til fadern(6x9 fra 1977) som var meget velspillende... Laget bruker på mine sider hos Fjellinjen for å se om bilen har forlatt bomringen i Oslo og evt. hvilken bom den har gått inn. Bilen hadde lite bensin, så har et lite håp om at det har blitt begått "pumpestikk" ol. Hadde de fyllt 95oktan hadde de ikke kommet langt. Har nå nettopp vært hos en mistenkt og sjekka rundt huset hans, ingen bil.
spruddel Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Lykke til fortsatt Fredrik. Men jeg er litt redd for at noen som stjeler en sånn bil ikke er ute etter bruksbil. Kan fort være delebil de trenger og da er den skrudd fra hverandre fort. Men er jo mye kameraer på veiene rundt om, men vet ikke om de kan brukes til å finne biler og sånt? Kan jo også høre med bensinstasjoner i området hvis det var veldig lite bensin på den? Kanskje noen overvåkningskameraer har sett den. Ellers lurer jeg på hvordan de har kommet inn i garasjen. Skjer jo som regel på nattes tid. Er vel ikke noe alarm eller startsperre heller?
-Erik- Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Veit det ikke hjelper at jeg som nr 200 sier det, men dette var utrolig trist og du får ha lykke til i letingen! En slik bil må det jo være mulig å få sporet via vitner og kamera på bensinstasjoner o.l
stian1990_2 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Mulig et dumt spørsmål, men hvorfor kommer dem ikke langt med 95? Utrolig trist foresten, så meget strøken ut.. Måtte jæveln "miste" begge arma..
-Erik- Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Måtte jæveln "miste" begge arma.. og bena...!
Markus E30 Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Mulig et dumt spørsmål, men hvorfor kommer dem ikke langt med 95? Utrolig trist foresten, så meget strøken ut.. Måtte jæveln "miste" begge arma.. Den går på 98 Utrolig synd det her håper den kommer tilrette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå