Gå til innhold

Hyggelig opplevelse med biltilsynet!

Bjørnar_
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag hatt en hyggelig opplevelse med BT på Gjøvik Trafikkstasjon. Vært å fått godkjent senkesett + felger i vognkortet på min E46, og det gikk knirkefritt. Leser om mange som er misfornøyd med BT og tenkte det kan være greit å gi litt ros også innimellom! Felgene er forøvrig GS-Goldtrack 8,5/9,5x19 og fjærene er H&R 55/35mm :)

hy6r7hu1mgiavxev8zv1.jpg

d5cm7c7ytjbmezry5v8f.jpg

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig!

Neida, selv har jeg ikke hatt noe særlig problemer med BT, ei heller har jeg vært i kontakt med de så veldig ofte, så kanskje det er derfor.

Men har jo lest og hørt endel negativt om de, så det er uansett hyggelig å lese at det kommer noe positivt derfra innimellom også!

Forøvrig en veldig sprek, strøken og clean bil du har, de felgene passer jo helt perfekt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i dag hatt en hyggelig opplevelse med BT på Gjøvik Trafikkstasjon. Vært å fått godkjent senkesett + felger i vognkortet på min E46, og det gikk knirkefritt. Leser om mange som er misfornøyd med BT og tenkte det kan være greit å gi litt ros også innimellom! Felgene er forøvrig GS-Goldtrack 8,5/9,5x19 og fjærene er H&R 55/35mm :)

Ikke ille!

Hadde du noen dokumentasjon på felgene? Eller hvordan fikk du til det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med bilen selv, og syns det er en fin match med felger/høyde osv slik den er nå 8)

Jeg hadde TÜV papirer på fjærene samt papirer fra firehjulskontroll. Ikke noen godkjenningspapirer på felgene, men dimensjoner står innpreget på felgene. Hadde bare med kvittering fra GS. Han kontrolløren sa høyden var helt i grenseland, men at det gikk. Har ikke funnet noe om hvor høy bilen må være under, men han sa det sto i kjøretøyforskriftene. Spurte ikke noe mer om det jeg siden han sa det var greit. Utenom det lurte han på hvilken farge blinklyspærene mine blinker, har Osram Diadem-pærer...hehe...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydlig bil, er det gamle bilen til henrik Bergmann ?

Nei, det er ikke det. Men den ser sånn cirka 99% lik ut...hehe 8)

Men er utstyrt med en oljefyr mens gamlebilen hans er en 2,2. Var litt artig på autoslalom forrige uke da begge bilene var der.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst at de godkjenner no name felger/kopi. Det betyr at de bruker hode der oppe :)

Send meg gjerne PM med navnet på kontrolløren du hadde (Det bruker å stå på kvitteringen/kontrollappen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst at de godkjenner no name felger/kopi. Det betyr at de bruker hode der oppe :)

Send meg gjerne PM med navnet på kontrolløren du hadde (Det bruker å stå på kvitteringen/kontrollappen).

Det skulle jeg gjerne gjort, men det er håndskrift der han har skrevet under, og jeg skjønner ikke hva det står der... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og fjærene er H&R 55/35mm :)

hy6r7hu1mgiavxev8zv1.jpg

d5cm7c7ytjbmezry5v8f.jpg

8)

Jøss, lette lenge etter H&r fjører som senket så mye til min e46, men fant ikke :( sikker på at du har 55/35 og ikke35/15? Ser veldig sånn ut på høyden. Stemmer bra med høyden som var på min med 35/15 h&r fjører. Min er nå senket 50/40, og det er mye lavere :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...