pxpolo Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Tenkte på pæreme du bytta til ringene for å få "hvitt" lys i de? Ae(angel eyes) fant de på finn.no er flere som selger samme pærene
Robin L Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Dæven, så værsting!! Bra gjenomført mod!! Skulle hatt noen matchende grøftelys bare
pxpolo Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Dæven, så værsting!! Bra gjenomført mod!! Skulle hatt noen matchende grøftelys bare takk,ja er nye pærer på vei til grøftelysa også nå=)
-Roger- Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Dæven, så værsting!! Bra gjenomført mod!! Skulle hatt noen matchende grøftelys bare takk,ja er nye pærer på vei til grøftelysa også nå=) Hvilke pærer valgte du til grøftelysene?
pxpolo Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Dæven, så værsting!! Bra gjenomført mod!! Skulle hatt noen matchende grøftelys bare takk,ja er nye pærer på vei til grøftelysa også nå=) Hvilke pærer valgte du til grøftelysene? xenon 6000k,tror det vil bli bra=)
pxpolo Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 Har du bilder i dagslys og? nei men er jo ca likt som på det første bilde,bare hvit/blått
heyn Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Synes det blei veldig bra du får legge ut bilde når du får bytta pærer i grøftelysa også
RoaldJ Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 jeg syns xenon i tåkelys blender ALT for mye, har super white vanlige pærer fra GS i mine tåkelys sammen med biltema-a.e.ringene som har ganske lik farge som dine ringer. jobber hos bmw forhandler, og ser gang på gang at e60/61 med xenon i tåkelyktene ender med dugg/fukt i lyktene pga dårlige pakninger på xenon-pærene. og det er ikke særlig pent å se på. men med vanlige pærer slipper du dette. (bare ett tips fra min side)
pxpolo Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 jeg syns xenon i tåkelys blender ALT for mye, har super white vanlige pærer fra GS i mine tåkelys sammen med biltema-a.e.ringene som har ganske lik farge som dine ringer.jobber hos bmw forhandler, og ser gang på gang at e60/61 med xenon i tåkelyktene ender med dugg/fukt i lyktene pga dårlige pakninger på xenon-pærene. og det er ikke særlig pent å se på. men med vanlige pærer slipper du dette. (bare ett tips fra min side)[/quote takk da skal jeg prøve og forbedre pakning når det kommer=) vis ikke bruker jeg kansje led.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå