Gå til innhold

E61 super white super flux led lyktebryn

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tenkte på pæreme du bytta til ringene for å få "hvitt" lys i de? Ae(angel eyes)

fant de på finn.no

er flere som selger samme pærene

Skrevet
Dæven, så værsting!! Bra gjenomført mod!! Skulle hatt noen matchende grøftelys bare

takk,ja er nye pærer på vei til grøftelysa også nå=)

Skrevet
Dæven, så værsting!! Bra gjenomført mod!! Skulle hatt noen matchende grøftelys bare

Hvilke pærer valgte du til grøftelysene?

Skrevet

Hvilke pærer valgte du til grøftelysene?

xenon 6000k,tror det vil bli bra=)

Skrevet

jeg syns xenon i tåkelys blender ALT for mye, har super white vanlige pærer fra GS i mine tåkelys sammen med biltema-a.e.ringene som har ganske lik farge som dine ringer.

jobber hos bmw forhandler, og ser gang på gang at e60/61 med xenon i tåkelyktene ender med dugg/fukt i lyktene pga dårlige pakninger på xenon-pærene. og det er ikke særlig pent å se på. men med vanlige pærer slipper du dette. :) (bare ett tips fra min side)

Skrevet
jeg syns xenon i tåkelys blender ALT for mye, har super white vanlige pærer fra GS i mine tåkelys sammen med biltema-a.e.ringene som har ganske lik farge som dine ringer.

jobber hos bmw forhandler, og ser gang på gang at e60/61 med xenon i tåkelyktene ender med dugg/fukt i lyktene pga dårlige pakninger på xenon-pærene. og det er ikke særlig pent å se på. men med vanlige pærer slipper du dette. :) (bare ett tips fra min side)[/quote

takk da skal jeg prøve og forbedre pakning når det kommer=)

vis ikke bruker jeg kansje led.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...