milhouse Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Er det noen som har bilder av dette på en z3 coupe eller på andre biler? Blir 83 mm for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 ville tatt 70 jeg altså.. 83 blir ganske stort. men det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Hvis bilen har syke hjul og diverse annen styling, så kan jo 83mm være tøft. Men alene ser det bare harry ut. Er bilen noenlunde original, er det penere med en litt subtil eksos. Lyden vil jo være der uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 83mm eisenmann er helt perfekt! 70 ser bare ut som noen orginale sugerør.. Jeg syntes ikke 83mm ser for stort ut i det hele tatt. Eisenmann har så tynt stål i rørene at de ikke bygger liker mye som diverse andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Ingen som har noen bra bilder!!Jeg er nok mest for den minste men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 I mangel på noe bedre, her er en snutt med 2x70 montert på en Z3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Jeg kjørte bak en Z3M i dag, med orginal eksos... Regner med at disse er rundt 70mm? Det er og blir for lite Men det viktigste for min del er egentlig at de blir riktig montert. Det er altfor mange biler hvor eksosen er skjev, skrår oppover, sitter for langt ute etc... Tørr nesten å si at flertallet av de som bytter eksosanlegg ikke får det perfekt linet opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 takker. har sett gjennom det meste på nettet nå. Noen som har kjøpt deler hos scmiedmann før. Ryddig og greit firma? Tror jeg får det opp om 30-40 dager så da slipper jeg de ovale pottene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Kjøpt M coupe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Off topic, men grattis om du har kjøpt den Z3M Coupe'n Har en std 2.8 Coupe selv og elsker den bilen, eneste er at jeg gjerne skulle hatt litt mer effekt, så neste gang blir det forhåpentligvis en Z3M Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Kjøpt M coupe?? er fare for at den er blitt min ja, men er ikke tatt av nettet. Har ikke fått testet den ut enda. Har bare kjørt 1800km de siste 2 årene så jeg gir den en myk start. Bare å si fra hvis noen vet om en kandidat for 335en skal ikke sitte med begge bilene så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå