Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hmm, er veldig innteresert i disse, vet du vekta på felgene? og om dem går over 330mm bremsene ifra ksport?

Hei, nei jeg vet ikke nøyaktig vekt på disse. Ca. 10-12 kilo pr. felg.

17" bør vel gå greit over 330mm felger.

• 1 month later...
Skrevet
8,0 X 17 ET 35 4/100 - Vil disse passe en Mini Cooper S?

Finn ut bredde og innpress på de du har nå, så er det bare å regne ut forskjellen :)

Skrevet

Polardego:

sendte deg mail ang senk til e39 her om dagen via bimmers da det ikke er mulig og sende PM. Har ikke fått noe svar enda, så var litt i tvil siden mailen var gått via bimmers osv.

SimenK:

hvis du ser litt lengre fram i tråden så har jeg spurt om dette tidligere der han har tatt mål og besvart :)

Skrevet

SimenK:

hvis du ser litt lengre fram i tråden så har jeg spurt om dette tidligere der han har tatt mål og besvart :)

Problemet er at dette målet ikke stemmer, bestilte meg sentreringsringer etter det som var oppgitt i tråden her, fikk ringene dagen før jeg reiste på sjø, men de ble for store for felgene.

Skrevet
Polardego:

sendte deg mail ang senk til e39 her om dagen via bimmers da det ikke er mulig og sende PM. Har ikke fått noe svar enda, så var litt i tvil siden mailen var gått via bimmers osv.

SimenK:

Sendte du til bestilling@partsandretards.no ?

Skrevet
da er isåfall jeg også interessert i og vite korrekt navhullstørrelse :)

Skal få målt, vet ikke om jeg når i morgen men i løpet av denne uka lover jeg å ha målene på plass. Er ganske hektisk her om dagen... :shock:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...