Magnus M Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 hmm, er veldig innteresert i disse, vet du vekta på felgene? og om dem går over 330mm bremsene ifra ksport?
Polardego Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 hmm, er veldig innteresert i disse, vet du vekta på felgene? og om dem går over 330mm bremsene ifra ksport? Hei, nei jeg vet ikke nøyaktig vekt på disse. Ca. 10-12 kilo pr. felg. 17" bør vel gå greit over 330mm felger.
Polardego Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Eventuell pris med gummi? Ikke noe problem, vil du ha budkjett dekk eller premium?
316 Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 8,0 X 17 ET 35 4/100 - Vil disse passe en Mini Cooper S?
Polardego Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Or not? Det må du nesten finne ut av selv, du vet jo hvordan innpress som passer din bil.
Torek Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 8,0 X 17 ET 35 4/100 - Vil disse passe en Mini Cooper S? Finn ut bredde og innpress på de du har nå, så er det bare å regne ut forskjellen
SimenK Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Noen som har kjøpt desse og vet hvor stort navhullet er på felgene?
Trollet_ Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 Polardego: sendte deg mail ang senk til e39 her om dagen via bimmers da det ikke er mulig og sende PM. Har ikke fått noe svar enda, så var litt i tvil siden mailen var gått via bimmers osv. SimenK: hvis du ser litt lengre fram i tråden så har jeg spurt om dette tidligere der han har tatt mål og besvart
SimenK Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 SimenK: hvis du ser litt lengre fram i tråden så har jeg spurt om dette tidligere der han har tatt mål og besvart Problemet er at dette målet ikke stemmer, bestilte meg sentreringsringer etter det som var oppgitt i tråden her, fikk ringene dagen før jeg reiste på sjø, men de ble for store for felgene.
ArcAngel Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 da er isåfall jeg også interessert i og vite korrekt navhullstørrelse
Polardego Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Polardego: sendte deg mail ang senk til e39 her om dagen via bimmers da det ikke er mulig og sende PM. Har ikke fått noe svar enda, så var litt i tvil siden mailen var gått via bimmers osv. SimenK: hvis du ser litt lengre fram i tråden så har jeg spurt om dette tidligere der han har tatt mål og besvart Sendte du til bestilling@partsandretards.no ?
Polardego Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 da er isåfall jeg også interessert i og vite korrekt navhullstørrelse Skal få målt, vet ikke om jeg når i morgen men i løpet av denne uka lover jeg å ha målene på plass. Er ganske hektisk her om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå