Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo folkens.

På skolen har vi begynt med et nytt prosjekt nå, og da har jeg og en annen elev valgt å se på mangelen av en skikkelig bilsportbane (asfalt) på vestlandet.

Og da vil jeg ha massevis av innspill, for og mot, og hvor det ville vert bra å ha en bane.

Jeg vil vite ALT dere har å si :)

For alt vi vet kan det hende det allerede er blitt begynt å bygge en slik bane, men det har vi ikke funnet info på.

Så på forhånd takk for hjelpen ;) Mvh Anders Vik

Skrevet

For:

-Mennesker i alle aldre kan få kjøretrening. Det kan arrangeres kjørekurs, for å lære å håndtere vanskelige situasjoner.

-Mennesker som ønsker å grisekjøre kan få utløp for det på en bane, ikke i trafikken.

-En sunn interesse

Skrevet

eneste minusene jeg kan komme på er vel støy og inngrep i naturen. hvor mye jeg bryr meg om slikt skal vi ikke legge oss opp i

Skrevet
Hallo folkens.

På skolen har vi begynt med et nytt prosjekt nå, og da har jeg og en annen elev valgt å se på mangelen av en skikkelig bilsportbane (asfalt) på vestlandet.

Og da vil jeg ha massevis av innspill, for og mot, og hvor det ville vert bra å ha en bane.

Jeg vil vite ALT dere har å si :)

For alt vi vet kan det hende det allerede er blitt begynt å bygge en slik bane, men det har vi ikke funnet info på.

Så på forhånd takk for hjelpen ;) Mvh Anders Vik

Folgefonn banen og Fjord Motorpark har vert snakk om i flere år. Folgefonn banen har vel komt lengst og Fjord Motorpark har fått kjøpt en av de største tomtene ute på Helganes. Dette har det vert snakk om lenge så merkelig at dere ikke har fått med dere dette.

På Bømlo er det jo ikke en dritt uansett, så vi kan droppe alt slags bade anlegg og piss å lage en rå asfalt bane med go kart og drag race stripe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...