Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

18 000 + moms betyr det at prisen er inkludert moms? eller kommer moms i tillegg?

vil også nevne at det er fullt mulig å gjøre dette selv med bra resultat hvis du har tilgang til lokale som er nokså støvfritt. sparer jo en god del penger hvis du har tida, er ikke vanskelig. sjekk på youtube etter video, viser hvor enkelt det er.

Skrevet
18 000 + moms betyr det at prisen er inkludert moms? eller kommer moms i tillegg?

vil også nevne at det er fullt mulig å gjøre dette selv med bra resultat hvis du har tilgang til lokale som er nokså støvfritt. sparer jo en god del penger hvis du har tida, er ikke vanskelig. sjekk på youtube etter video, viser hvor enkelt det er.

Jeg driver med det der, og vil ikke påstå at det er enkelt ;)

Runde former er noe dritt, skal ha endel erfaring for å få det bra.

Skrevet
18 000 + moms betyr det at prisen er inkludert moms? eller kommer moms i tillegg?....

Hahaha, kødder du? Du lærte hva "+" tegnet betydde i barnehagen? :lol:

Sorry, måtte bare :wink:

hehe, joda skjønner hva + tegnet betyr. men det er mange som blander mellom + moms med inkludert moms i dagligtalen (og + frakt og inkl. frakt) kunne hende at han mente 18 000 var plusset med moms i prisen.

så måtte bare spørre for å være sikker hva han mente med prisen han fikk.

Knut: neida, er kanskje ikke supert enkelt. men er ikke hjernekirurgi heller. jeg greide det nokså greit på 1st forsøk uten erfaringer. mener bare at han kan prøve (få gratis rester og prøv) seg på en liten bit folie på bil/annet - taper ikke mye på å prøve. ingen er født proff i noenting som helst - greit å prøve istedet å si at det ikke går ann fordi man ikke har erfaring.

Skrevet

Hmm...! Hadde ikke A6en kledd hvit igrunn :wink: Liker hvite Audier og BMWer av nyere årgang, men nå som det går mot vinter så er det jo ingen praktisk farge!

Men kan det være noe å spare på å ta sånt noe i Sverige eller Tyskland?

• 7 months later...
Skrevet

Jeg fikk lagt helfolie på hele bilen min 1 mnd tilbake ca..

Betalte 12000 kr,en kompis pris da..

Ble grisebra.Ligger bilder ute på tråden min,ligger under prosjekter.Ser ikke ut som folie før nesen treffer panseret,er da man kan ser at det er folie.

• 3 weeks later...
Skrevet
Noen som har erferinger med dette?

Holder folien lenge?

Evt. noen som vet hvem som gjør dette i Ålesund's området?

Jeg kjøpte folie gjennom brisk avdeling grafisk. Ligger ved moa, rett over bmw brages. Tror det var ca. 250kr for m2

De bestiller inn farge etter ønske, orafol carwrap.

Folie har oppgitt tid på 10 år, men realistisk sett mellom 6 — 8 år. Spørs farge og glans og vedlikehold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...