carlhaakon Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 BMWCCN Hedmark og Oppland inviterer til siste treffet før folk legger om felger/ vinterparkerer bilene sine. vi tenkte og ta ett enkelt treff på parkerings plassen til gamle Biri senteret. håper at dette passer bra for de fleste. alle med BMW er velkomene. treffet starter klokken 14.00 Søndag 10 Oktober. Mvh Styret BMWCCN Hedmark og Oppland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Broren min og jeg kommer i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 det er bra. du får ta meg deg så mange som mulig med BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Flere som tar turen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Kommer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 I'll be there Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samatron Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 jeg kommer hvis det er greit at jeg har stygg bil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 jeg kommer hvis det er greit at jeg har stygg bil:P bare og ta turen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Fristende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 meget bra. håper alle tar turen. uansett bmw er alle velkomene ser også ut som vi har med oss været denne gangen, vi for krysse fingerne for sol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Samkjøring fra Hamar vikingskip kl 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Gleder meg masse allerede! Kommer ant med min e30 samt en e34 525i og en e34 530i (v8) Blir helt sjef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Trodde jeg kanskje skulle få i havn en handel så jeg kunne vært med. Men dessverre så gikk ikke det veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå