Frode D Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Perfekt senk og nydelig farge! Jeg er dog ikke spesielt glad i felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Nydeliiig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Killer! Nydelig bil med mange riktige mods! Velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Er ikke voldsomt begeistret for felgene, men bilen ser meget bra ut. Synd at ene splittern er ødelagt. Hva er dims og et på felger? Og hva slags dekk bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Bimmers på det gode og det onde hehehe Fin bil, men alt for lav. som du sikkert har sjønt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Bimmers på det gode og det onde hehehe Når man legger ut bilder av en bil kan man ikke forvente at alle har samme meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Bimmers på det gode og det onde hehehe Når man legger ut bilder av en bil kan man ikke forvente at alle har samme meninger Nei, men når man laster opp bilder av en "pirkefri" bil da kommer bimmers folket og pirker på alt småting de klarer å finne , noe eieren sikkert vet selv.hehe Ser noen spør om "hva motor som er i bilen", det er sånn når man har en fin bil da begynner folk å pirke på motor"ja men det er bare en 318is". "ja, men det er bare en 4er" osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ser noen spør om "hva motor som er i bilen", det er sånn når man har en fin bil da begynner folk å pirke på motor"ja men det er bare en 318is". "ja, men det er bare en 4er" osv osv Jeg spurte simpelthen fordi jeg er interessert... Var ikke meningen å "pirke" 318is har forøvrig en flott motor. Og bilen er utvilsomt flott, uansett motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Veldi bra veldi bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 MEGET MEGET MEGET bra Godt det er flere som stancer ISer her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 ser litt ut som han har tatt ut glassene der linsene sitter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Nydelig bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Nydelig bil og pene bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 nice! bra lav den der.. får meg til å savne gamle 320'en min. hvilken farge er det? brokatrot metallic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Så denne på StanceWorks for noen uker siden. Liker det jeg ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå