Gå til innhold

Nitrox` E38 facelift,UPDATE s.17 SELGES 90.000,-

nitrox111
 Share

Anbefalte innlegg

halogen pærer går ikke i xenon lykt. det er lykter uten xenon også.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=63&fg=05

Skjønte ikke stort av den der, har jo lykter uten xenon nå, men det er ikke linselykter/projektorlykter.

Synes det er penest med xenon når det er linselykt/projektorlykt..

Så derfor jeg helst vill ha en Linse/projektor lykt uten xenon, også bare ettermontere på vanlig måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror ikke du får tak i vanlig lykt med linse, tror det bare er levert med xenon. Så det er stor sjanse for at du må ha ombygging til xenon i vanlig reflektor ;)

Æsj, det var dumt ;/ for er jo SÅ mye penere med linselykt..

Kan jo muligens bruke xenon lamper også sette i pærer med 4300k styrke og vise den slik.. Er ikke det en ganske lik styrke som halogen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80egwu5dy92rlgagdvez.jpg

Se der, jeg har en gledelig nyhet, jeg tok feil. Det er jo linse på de vanlige halogen lyktene også :)

Bare jeg som surra litt, blanda nok i farta med E46 lyktene, for på den var det reflektor når det ikke var xenon. Trodde det var slik på E38 og :) Da er det bare å kjøre på med 4300k pærer og håpe at det går bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell heller fargen og at de tenner tregt som de ser på eu, men er jo bare å ta ut igjen..

De lyktene du linket til der er jo depo lykter til pre facelift. Er linse på pre facelift halogen iaff, usikker på facelift me. Tror det er det. Hadde halogen på gamlebilen og xeon på den nye, og forskjellen er stor! Ser penere ut også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kikka litt på ebayi det siste etter lamper, tror nå jeg fant facelift lamper der med linse uten xenon, men er ikke all tysk jeg forstår så godt så skal ikke si meg 100% sikker :P

okei, er ganske viktig for meg at det ser orginalt ut, og ikke er noen slike Angel Eyes lykter som du linket Stoppie ;)

De synes jeg ikke ligner i det hele tatt på org lykter med linse ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
noe nytt her i tråden? hva er planene utover vinteren?

Sorry seint svar =P Har vell ikke store planer utover vintern, da jeg mister allt som heter pågangsmot i kulda =P Har heller ikke noe sted innvendig og skru...

men de planene jeg har må være og skaffe meg CD-spiller/CD veksler.. temmelig lei av og høre på radio nå ;D

Sote alle ruter helt frem.

Etter at jeg heiset bilen har det kommet sinnsykt irriternde klunkelyder fra fjærene forran..

justerte den opp 3cm for vintern, og nå klunker fjærene når jeg sviner.. ganske høye lyder iblandt også..

Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...