nitrox111 Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 er forskjellige pærer i pre og facelift pre facelift uten xeon har h1 i nær og h7 i lang. med xeon så er det ds2 og h7. facelift er h1 i nær og hb3 i lang. og d2s med xeon på nærlys. MENER JEG.. grøftlysa er h3. er bare å stappe inn skrujernet i hullet på siden av det som nevnt over her. jeg har prøvd led på min. pærene bygget litt for mye ut, og tok inni reflektoren inni der. så flimret de litt og ga feilmelding, så tok de ut. må sette på en motstand for å stabilisere det i tilfelle. tok desverre ikke noen bilder av det. sinnsyk forskjell på xeon. virkelig kjekt å ha på langlys iaffal Hmm.. rimelig sikker på at det stod H7 på nærlyspæra jeg plukket ut.. og sto helt garantert H7 på det xenon settet jeg som puttet inn der.. På fjærnlyspæra sto det H3BU (er litt usikker på di 2 siste bokstavene der, men det startet hvertfall med H3) Har fortsatt ikke tatt ut tåkelysa og sjekket, men hvordan er det og plassere ballastene der? må jeg av med fangeren da ? elr kan det funke og bare legge dem inni ? evt. med noe dobbelsidig teip.. nitrox, hvis jeg rekker å få 7'ern ferdig til sommeren, du joiner meg og fredrik fra notodden på 7-serie kolonne til noe treff du da?! hehe Det skal nok helt sikkert la seg gjøre! Hvilken farge kjører du ? og motor ? Hadde vært kult om vi kom i 3 forskjellige farger i allefall =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Jeg har H3 i mine spredere, og det er kjempegodplass til å legge inn ballasten. Som nevnt tidligere, når du stikker inn skrujernet, så kommer lykta svingende ut. Og så kan man ta hele lykta ut, og da er resten idiot arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Jeg har H3 i mine spredere, og det er kjempegodplass til å legge inn ballasten. Som nevnt tidligere, når du stikker inn skrujernet, så kommer lykta svingende ut. Og så kan man ta hele lykta ut, og da er resten idiot arbeid Høres fint ut sålenge det er plass til og få hånda inn og feste ballasten.. eller kan den bare ligge løst under der ? Brukte en fin side jeg fant nå og fant ut dette ang. E38: Pre-Facelift: Nærlys: H1 Fjernlys: H7 Tåkelys: H3 Parklys: W5W -------------------------- Facelift: Nærlys: H7 Fjernlys: HB3 Tåkelys: H3 Parklys: W5W Kilde: http://www.lighting.philips.com/no_no/c ... ng〈=no Så kommer ett nytt spørsmål. sitter og kikker inne på www.dybvik-trading.no, og her kan jeg velge mellom Esystem og ProSystem... Hvem trenger jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Hmm, si det. Jeg brukte kit fra vvme på langlysa på gamlebilen. Fungerte fint de! Hadde 55w jeg. Mulig jeg blandet de pærene litt. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Okai, men er vell ikke noen pæresjekk på tåkelys uansett? Så kan ta den billigste versjonen.. 1000kr for ett sett er vell en ok pris? Ser ut som det er litt kvalitet også, ikke no billig dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Jeg har pæresjekk på tåkelysa, trur ganske sikkert at du også har det. Prøv å ta ut den ene pære også starter du bilen og ser om det kommer opp feilmelding... For 1000kr burde du få et sett som ikke gir feilmelding på canbus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 er forskjellige pærer i pre og facelift pre facelift uten xeon har h1 i nær og h7 i lang. med xeon så er det ds2 og h7. facelift er h1 i nær og hb3 i lang. og d2s med xeon på nærlys. MENER JEG.. grøftlysa er h3. er bare å stappe inn skrujernet i hullet på siden av det som nevnt over her. jeg har prøvd led på min. pærene bygget litt for mye ut, og tok inni reflektoren inni der. så flimret de litt og ga feilmelding, så tok de ut. må sette på en motstand for å stabilisere det i tilfelle. tok desverre ikke noen bilder av det. sinnsyk forskjell på xeon. virkelig kjekt å ha på langlys iaffal Hmm.. rimelig sikker på at det stod H7 på nærlyspæra jeg plukket ut.. og sto helt garantert H7 på det xenon settet jeg som puttet inn der.. På fjærnlyspæra sto det H3BU (er litt usikker på di 2 siste bokstavene der, men det startet hvertfall med H3) Har fortsatt ikke tatt ut tåkelysa og sjekket, men hvordan er det og plassere ballastene der? må jeg av med fangeren da ? elr kan det funke og bare legge dem inni ? evt. med noe dobbelsidig teip.. nitrox, hvis jeg rekker å få 7'ern ferdig til sommeren, du joiner meg og fredrik fra notodden på 7-serie kolonne til noe treff du da?! hehe Det skal nok helt sikkert la seg gjøre! Hvilken farge kjører du ? og motor ? Hadde vært kult om vi kom i 3 forskjellige farger i allefall =) min blir lakkert i originalfargen, har flasset av litt på skjermer/tak og koffert, så for å få det 100% så blir det ny lakk i original burgunderrød metallic. 745iA 3.2 turbo(m102) sitter det i min fikk du tatt bilder av lysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 hadde pæresjekk på begge mine jeg iaffal. da har nok du det også. er vell på alle pærene utvendig tror jeg. utenom blinklys da, der blinker releet fortere om en pære mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Jeg kjøpte et sett fra mekonomen stjørdal til mine langlys, det er med canbus som ikke gir feilmelding, de fungerer helt utmerked... De har sett i alle forskjellige varianter, og vet de har 50w H3 med canbus, for det har jeg sjekket (bor like ved og har vært innom). Alle settene selger de for 990kr. Du får ringe de Kontaktinfo osv: http://www.finn.no/butikk/hastad?previous=22246362 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 Da var 8000K xenon til Tåkelyktene bestillt =) Tenkte og komme med et par spørsmål;D Hva synes dere om dette?: KN-Filter (vill dette gi meg bedre lyd? regner med effekten av dette = nada? ) Vindavvisere over vinduene ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Vindavvisere synes jeg ser heelt på trynet ut iaff.. Får litt annerledes lyd med kn iaff. Effekten vet jeg ikke ass. Jeg hadde kn innsatsfilter på min gamle. Får ikke feilmelding med 55w xeon iaff. Så tror ikke det trengs canbus på kitene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 usikker på om det var 35 el 55 jeg bestillte... bestillte H3 sett fra dybviktrading.no i allefall.. Er det verdt og legge penger i KN filter? Hører man god forskjell ? Kommer LMM`n min til og gå fort istykker? Sikkert dyrt og bytte den ? =P Vurderer også mørke frontblinkers.. Samme type som jeg har (altså ikke klarglass) men bare med "sotet" glass... SLIKE: http://bsbildeler.no/?pno=144843 Men blir kanskje for mye mørkt ? =S Hadde jeg hadde shadowline kunne jeg jo dratt den helt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Får ikke noe effekt av konfilter. Du skal i teorien heller ikke ødelegge LMM med dem, såfremt du ikke oljer dem ihjel når du vasker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 Bilder av Xenon: 6000K nærlys 8000K Fjernlys Tatt med iphone, så er litt vanskelig og se hvordan det ble, men synes det ble mye bedre enn det gule orginale =) Bare og få mintert xenon 8000K i spredere og Xenonlook i park pærene =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 blei bra det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå