nitrox111 Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Da vurderer jeg sterkt å selge bilen, da mine planer retter seg mot hus/leilighet. Bud og spørsmål via PM! (eller i tråden her, men send meg gjerne en PM i tillegg) Jeg har ikke sjekket nøye opp i hva denne kan være verdt, så gjerne innsyn fra ikke interesserte om hva jeg bør legge prisen på her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Kan byttes mot dieselbil.. Helst e46 STV facelift.. Åpen for andre forslag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 synd du skal selge da, men skulle jo ha kommet med noen nye bilder nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 dumt å måtte selge, men må man så må man. tenkt å selge felga løst da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Selger ikke felga før jeg har solgt bilen i allefall.. men kan alltids foreslå for kjøper og redusere pris mot at jeg beholder felgene selv.. Så¨kan jeg legge di ut for salg her senere... Men tror ikke 7 serie er det mest lettsolgte, er hardt marked om dagen også.. Hva tror dere om pris på bilen med/uten felger ? (Bilen er prikk lik som før igrunn ;P Har ikke blitt noen nye oppgraderinger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 tenkte på bilder i mer vårlige omgivelser på en fin location da kansje på asfalt så man ser bedre hvor lav den er og kan sammenligne litt du har vel justert litt på høyden også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 tenkte på bilder i mer vårlige omgivelser på en fin location da kansje på asfalt så man ser bedre hvor lav den er og kan sammenligne litt du har vel justert litt på høyden også? Joda, du har jo rett i det, ja den ble justert litt opp i vinter Har ikke justert ned igjen, tenkte siden den skal selges er det kanskje ikke alle som liker og kjøre rundt med hjertet i halsen, og av og til må innse at di må finne en annen vei dit di skal For det må man jaggu om man skrur til bunn ;P Da må man se ann litt hvor man kjører ;P men kan vell kanskje prøve og få tatt en skikkelig god svampevask med meguiars`n til helga om været er bra Men har jo ikke no annett enn ett helt vanlig 12p digitalkamera, blir ikke noen syke bilder ut av det ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Da har jeg vært og knipsa noen bilder =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 nydelig, hvor mye er den skrudd opp nå? hvordan går det med salget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Skrudde den vell opp 3cm tror jeg, + at jeg satte på di "tårnlagera" elr hva det nå heter (di som sitter på toppen av fjærene, hadde glemt og sette på de første bildene.. Blei spesielt fornøyd med bildene nede ved vannet under brua Fint sted for å knipse litt ;D Skal kanskje bytte med en 525tds e39 touring om vi er fornøyde begge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Fin bil, profil du kjører på dekka? Nedi ei lita håle på veien så er felgen ødelagt ;O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 ja la merke til det selv...var virkelig ikke mye dekk der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Fin bil, profil du kjører på dekka? Nedi ei lita håle på veien så er felgen ødelagt ;O Felgene er 8,5" forran og 10" bak.. Så kjører jeg 225/30 nankang ns2 255/30 nankang ns2 Felgene skal ikke kjøres i noen hull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 nei, hull skal man ikke kjøre nedi! hva er egentlig innpress på felga der? skulle vært spaca ut litt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 nei, hull skal man ikke kjøre nedi! hva er egentlig innpress på felga der? skulle vært spaca ut litt ja! Tror det er 25 om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå