nitrox111 Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 hva kom senkesettet på? hvor bestilte du? må nok ha meg senkesett til e38 jeg også snart Bestillte gjennom en kar her på bimmers som driver rbtuning.no Fikk 10% rabatt for og være bimmersmedlem, og 5% til om jeg kjørte med skiltholdere fra nettbutikken hans.. så senkesettet (FK Königsport) kom på ca 8700,- inkl frakt =) Send meg en PM om du er int. så skal jeg gi deg nicket hans her på bimmers ; ) Jeg bestillte fra han via bimmers ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 De selger jo 245/30/20 på Dekkonline. Og 225/30/20 gir nesten ikke noe strekk på 8,5 foran Men det går nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 De selger jo 245/30/20 på Dekkonline. Og 225/30/30 gir nesten ikke noe strekk på 8,5 foran Men det går nok tror ikke det er no særlig med 225/30/30 på 20" felger i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Blir vel et lite slingringsmonn der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 ja, men det blir greit og legge på felg da i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Ja, vet de selger 245.. Men det hørtes ut som det ble "fryyyktelig" mye strekk, og at dekksjappene ikke ville legge på lavere enn 255, så jeg bestillte 255 i trua på at det blir litt strekk... Ang 225 på 8,5" så vet jeg at dette nesten ikke blir noe strekk, men de hadde ikke smalere i 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 SENKET! Montert FK Konigsport coilovers forran idag Tar vell bak demperne imorgen tenker jeg:) Slik som bilen står nå, så er den GRISE-LAV, sikkert laveste bilen på forumet;P Står fortsatt på orginalhjula, men skal sette på 20" før snøen kommer, også få tatt litt bilder til dere Bilen er senket 120mm forran, det subber i bunnplata hvis jeg treffer noen hjulspor på asfalten, så JA til alle dere som hater lave biler, den er UBRUKELIG lav Tror nok den må heidra bittelitt forran for og få på 20" felgene, så da får jeg nok forhåpentligvis den 0,5cm'ern jeg trenger for og ikke subbe med bunnplata Bilder kommer !!!! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 SENKET! Montert FK Konigsport coilovers forran idag Tar vell bak demperne imorgen tenker jeg:) Slik som bilen står nå, så er den GRISE-LAV, sikkert laveste bilen på forumet;P Står fortsatt på orginalhjula, men skal sette på 20" før snøen kommer, også få tatt litt bilder til dere Bilen er senket 120mm forran, det subber i bunnplata hvis jeg treffer noen hjulspor på asfalten, så JA til alle dere som hater lave biler, den er UBRUKELIG lav Tror nok den må heidra bittelitt forran for og få på 20" felgene, så da får jeg nok forhåpentligvis den 0,5cm'ern jeg trenger for og ikke subbe med bunnplata Bilder kommer !!!! =D Uansett... TØFT Ser frem til å se bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Bildemangel er det værste som finnes, så jeg får slenge opp ett par dårlige bilder jeg tok rett etter det var ferdig montert igår kveld.. Beklager kvaliteten, men skal prøve og få tatt noen litt bedre bilder før snøen kommer og den skal justeres litt opp igjen ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 hehe, passelig drøy senk det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Så bra ut det! Skulle heller hatt 18" med like mye strekk, så kunne du kjørt den høyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Så bra ut det! Skulle heller hatt 18" med like mye strekk, så kunne du kjørt den høyden Bor på grusveier da ;P Og nå var den så lav under at jeg subber jo gjennom halve skien sentrum XD Er veeeldig tungvindt og kjøre slik ;P + at det nesten er litt flaut og komme kjørende med skrapelyder, selv om bilen er LAAAV nå =P er noen subbelyder fra skjermen ett sted, men tror det er dekka som muligens subber mot innerskjermen?? Er dette noe som kan skje vedd mye senking? Eller kan det være at dekka som ligger inntil fjærene? Denne lyden kommer ved maksimal sving.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 nydelig høyde få på felga nå, og et bedre kamera. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Konge! kanskje litt for lavt men. Ser det vell bedre med ny felgene. . blir sikkert værsting med de felga! Skal ha meg justerbart til våren jeg og ser jeg. Mye pes å montere eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Steike , den ble da lav nokk , og blosenka 7er er aldri feil. Få på rimsa å ta noen skikkelig bilder , denne var nais! keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå