caaatooo Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Sjeldent frekk senk, særlig på en 7'er Venter spent på bilder med 20"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Konge! kanskje litt for lavt men. Ser det vell bedre med ny felgene. . blir sikkert værsting med de felga! Skal ha meg justerbart til våren jeg og ser jeg. Mye pes å montere eller? Har bare montert forran nå, det gikk helt greit, tok vell ca 3-4timer med pauser, og litt fundering på åssen det skulle være osv ;P Tror bak er lettere, forran er det så mye stag osv Får muligens montert bak idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Hvis det er noenlunde likt som på E39, kan det være litt kronglete. Må blant annet ut med hatthylle bak, og løsne endel av stagene i bakstillinga for å få ut fjærbeina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 må ut med bakseta, c-stolpe panelene, og hattehylla på e38n ja. endel som må ut for å komme til men ganske kurrant å ta ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Æsj da ;/ stress og fjerne SÅÅ mye.. Så går ikke ann og løsne det unnenfra? Hvor er det demper toppen er festet på E38 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 griserått stuk!!! helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 håhå, dette blir griserått når du får klaska på 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Driver og sliter med og få løsnet det nederste festet på baksemperen, det sitter dønn fast!! Noen triks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Prøvd med liten muttertrekker? Tror jeg fikk plass til det på min hvertfall. Isåfall er det mange omganger med WD40, stor skrall og hammer. Eventuelt latmannsarm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Prøvd med liten muttertrekker? Tror jeg fikk plass til det på min hvertfall.Isåfall er det mange omganger med WD40, stor skrall og hammer. Eventuelt latmannsarm. det nederste festet. skal det skrues løs ? trodde dette var "bare" og dunke ut? Det festet jeg snakker om er det som er heeeeeelt nede i bunnen av demperen.. Skal denne skrus ut fra baksiden??? jeg har stått og dunka og lirka og spraya sånn spray på i sikkert 2 timer nå ;S Trodde ikke den skulle skrus no sted, siden den satt rimelig hardt fast den som var bak der og ;S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 prøv å varm den opp.. pleier å hjelpe når det lyser rødt, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Det er skrue nr. 2 jeg mener på bildet her hvertfall. Den skal skrues ut, deretter går fjærbeinet ut av et lite hakk i spindelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 dempertårnet ligger under hattehylla om du ikke har funnet det ut. her har du ett par diy`er.. http://www.cardomain.com/ride/272803/3 http://www.bimmerboard.com/forums/posts/590961 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Tårnet var veldig greit, skruen i bånn er også grei, det var igrunn å bunn bare at det satt i "hylsa".. Varmer det i morra så ordner det seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Veldig rart at den sitter såpass i hylsa der. Der jeg har byttet har de løsnet med et par lette slag med gummihammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå