-Erik- Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Min brukis og vinterbil Ooooog vinterfelgene : Uten tvil var vinterfelgene tøffest Noe lav, men det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Ja synes dem ble bra! Dem synes når det er hvitt ute hvertfall, hehe Njaa, kunne godt vært lavere foran, men greit og ha litt å gå på på isklumper i veien osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 ha ha, så pizzabilen din i furnes i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 da har min vinterbil fått rådebank da får vi hente ny 2liter i morra hehe. Haha, gjør du ikke annet enn å kjøre istykker motorer i alt du har av biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Fått tak i noen fete Borbet felger. 9x16" Så stappa jeg på Michelin X-Ice Tipper brakka skal få ligge greit på veien nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Min vintertralle.. blir lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Min brukis og vinterbil 18" sommer: Ooooog vinterfelgene : Du for ikke tak i ffete vinterhjul til meg også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Ja har litt takeaway kjøring oppe i dollaråsen innimellom Og nei, har ingen andre sett i 4x100 som jeg ikke skal bruke selv dessverre.. Men du finner jo endel brukbart inne på www.vwaudi-club.no til tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 jojo, sant det.. men du har så mye heite hjul på disse vw'a du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 jojo, sant det.. men du har så mye heite hjul på disse vw'a du har han bare tøffer seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Å ja, det er akkurat den bilen jeg mener! Mener jo hvertfall ikke de flotte 240'ne og 740'ne som i hovedsak er drømmebilene til Norges beste bygdetullinger Alltid moro å høre om folk som har 240tic som drømmebil! når har folk fra hamar blitt urbane og sofistikerte? forøvrig er det m3 som er sykt stygg, cab eller touring er ikke så verst.. for den har ikke den misfostra og harry breddinga.. Du er tøff på internett, men møte opp på treff det gjør du ikke? Du er kanskje ikke gammel nok til å dra på treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Anders sin bil er råbra Har kjøpt meg caddy vinterbil selv, ikke skyt meg, coilovers er på vei i posten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Fy faen gutta.. Caddytreff og coiloverskit til flere tusen.. Hmm hmm.. jadda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Hvorfor skamsenke bilen på vintern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 deilig med litt klaring på vintern syntes jeg da selv om jeg kjører senk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå