StigJ Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Nye jobb-hverdags-vinterbilen min. Ganske kjedelig i grunnen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Min vinterbil Tråden om den: viewtopic.php?f=6&t=207441 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Vinterholken min. Folien på taket ble revet av i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 gay å fjerne folien da...blir jo hvit på taket anyway i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Enig, men synes det ble litt i overkant harry med hvitt tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Nye jobb-hverdags-vinterbilen min. Ganske kjedelig i grunnen... sportsseter ihvertfall da Behagelig det... spanderer du et M-ratt på den eller? Det gjør stor forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 gleder meg til å teste sperra på Audien til vinteren Skal ikke du kjøre hårfønern i vinter da? nå er jeg faen meg lei av de hånete kommentarene dine.. skulle kjørt i rundinger rundt den gamle holkemerca di! Det er ihvertfall en mannebil med bakhjulsdrift og bensin Men jeg har selvfølgelig forståelse for at du er typen som liker å krype rolig under et deilig lilla pledd foran peisen på kalde høstdager - Med et varmt glass toddy i hånden og et interiørmagasin samt tilbehørskatalogen til den nye minien din mellom fingrene Og kjæresten i armkroken da. Extras`n`accessories til din nye firehjuling plukkes over en lav sko paralellt med utvelgelsen av de nye julegardinene fra Kid Interiør. Diskusjonene går høyt og fnisende på begge plan mens du rufser din utkårede i håret... og i skjegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 hva er problemet ditt egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Haha, det der var faktisk ganske bra skrevet Erebus! Lo godt! Joachim: Du er for ung, du skjønner ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 hva er problemet ditt egentlig? Må være lov å fleipe litt da Joachim, eller er det såpass treffende at man ikke evner å se på det med et skjevt blikk? Ingen kjøper seg mini uten å forvente litt homsehets Det er jo en flott bil, for all del... Hvis man liker kjepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 hva er problemet ditt egentlig? Må være lov å fleipe litt da Joachim, eller er det såpass treffende at man ikke evner å se på det med et skjevt blikk? Ingen kjøper seg mini uten å forvente litt homsehets Det er jo en flott bil, for all del... Hvis man liker kjepp Jeg søkte opp kjepp. Første bildet som var der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 ironi er jeg ræææv på inne her på bimmers... skjønner det aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Brøytebil! BBS-fangeren går fort 5cm lavere enn org. fangeren som står på der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 ironi er jeg ræææv på inne her på bimmers... skjønner det aldri Har vel strengt tatt lite med ironi å gjøre dette her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 min vinterbil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå