Gå til innhold

Vinterbiltråden (nå 2015/2016 )

|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

gleder meg til å teste sperra på Audien til vinteren :D

Skal ikke du kjøre hårfønern i vinter da? :wink:

nå er jeg faen meg lei av de hånete kommentarene dine.. skulle kjørt i rundinger rundt den gamle holkemerca di!

Det er ihvertfall en mannebil med bakhjulsdrift og bensin :wink:

Men jeg har selvfølgelig forståelse for at du er typen som liker å krype rolig under et deilig lilla pledd foran peisen på kalde høstdager - Med et varmt glass toddy i hånden og et interiørmagasin samt tilbehørskatalogen til den nye minien din mellom fingrene :wink:

Og kjæresten i armkroken da. Extras`n`accessories til din nye firehjuling plukkes over en lav sko paralellt med utvelgelsen av de nye julegardinene fra Kid Interiør. Diskusjonene går høyt og fnisende på begge plan mens du rufser din utkårede i håret... og i skjegget :mrgreen:

bluemini.jpg

83724d1134764160-my-brother-wants-mini-cooper-help-me-convince-him-its-gay-gay.jpg

10.1n016.aclu2--300x300.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er problemet ditt egentlig? #-o

Må være lov å fleipe litt da Joachim, eller er det såpass treffende at man ikke evner å se på det med et skjevt blikk? Ingen kjøper seg mini uten å forvente litt homsehets 8)

Det er jo en flott bil, for all del...

Hvis man liker kjepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er problemet ditt egentlig? #-o

Må være lov å fleipe litt da Joachim, eller er det såpass treffende at man ikke evner å se på det med et skjevt blikk? Ingen kjøper seg mini uten å forvente litt homsehets 8)

Det er jo en flott bil, for all del...

Hvis man liker kjepp

Jeg søkte opp kjepp. Første bildet som var der..

kjepp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...