StigJ Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Kan dere være så snille å fjerne bildene når dere quoter?? I alle fall når samme bildene havner på samme side flere ganger nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Om noen er interessert i vinterbil, så har jeg en 94 mod opel omega a stående, 2.0l bensin. Bilen er eu-ok og med skilter:) pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 årets vinterbil. hadde planer om å hente den der.. kjekt med diffsperre osv bastard Plan om å hente den? Jeg har hatt den her stående i 2,5 år jeg så tviler på om du holdt på å kjøpe den før meg. MEn nå er den solgt til fordel for høy 4x4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 524td med kun 50 mil etter overhaling av topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Samme som alle tidligere vintre; 328'n En BMW tåler vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 årets vinterbil. hadde planer om å hente den der.. kjekt med diffsperre osv bastard Plan om å hente den? Jeg har hatt den her stående i 2,5 år jeg så tviler på om du holdt på å kjøpe den før meg. MEn nå er den solgt til fordel for høy 4x4. Trodde det var du som hadde kjøpt den. Hadde planer om å kjøpe den, men tydeligvis var det du som fortsatt var eier av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 hoho:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 bygges ny motor om dagen.. målet er 170-180hk til vinterbruk borret 2l til 2150cc, smidde stempler og andre råder ballansert veiv topp er på vei, med store ventiler + godt portet, dette blir sammen med 2 stk dobble 45mm liggende Webere kommer samt el tenning, MSD tenningsforsterker +++ gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Dæven Morten, 170-180 hk i den der blir jo heilt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 hadde 150 i fjor vinter i den andre og det funka rått det og! så GLEDER meg vilt har montert sperre og alt allerede hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Haha, genialt Frisk satsing på slutten der, lika det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 hehe, blei litt satsing på slutten der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 180hk ohc sugemotor... sånn vil jeg og ha Gromt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 merceds funker gull 300 bensin her automat da :/ hadde sommer dekk venstre forran å ja d gikk rett til skogs vises ikke så my hvor skjevt den sto men, den sto en meter ned i en skråning en felg vart slått i stykker var det eneste som skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 thomascr synes du burde bytte ut det panseret ditt på den mk2-en din! er jo forbanne stygt forhold til hvor fin den er uten om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå