tommyheimberg Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Dette som er bil gutta! Ny senket og klar på vinterhjul den va tøff:-), flere bilder?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 den va tøff:-), flere bilder? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Takk takk! Har bare disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Takk takk! Har bare disse Grei vinterbil da!, diesel? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Kan vel ikke være særlig brukbar den der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Dette er nok mitt eneste kjøretøy i vinter til lappen er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortend Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 1976 Mercedes w123 her Skikkelig vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.N Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Spleisa på hærjebil til denna vintern med søskenbarnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Kan vel ikke være særlig brukbar den der? Grei vinterbil da!, diesel?2 liter bensin dessverre, men fikk den billig.. Ubrukelig? Lager lyder over fartshumper, ellers funker den som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Nå vet jeg ikke hvor du bor...men en så lav bil hadde ikke fungert i Oslo as... men utenom det...w124 er faktisk verdens beste bil ! FredrikE24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Fremkommeligheten er testet og godkjent på vått gress. Det er ikke en Range Rover liksom, men etter å ha kjørt E28, W126, Senator, Granada og E30 tidligere vintre uten store problemer, tror jeg ikke jeg kommer til å slite så veldig med fremkommeligheten på denne heller Og skulle den vise seg å være drit, kjøper jeg Niva norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Hva slags Senator snakker vi? A1, A2 eller B? Min mor samt bestefar rattet A1 2.8S med diffbrems og den var helt rå Senator Ben jeg vokste oppi var litt mer "E30"(morsom) på glatta, diffbrems her også. Hvordan opplevde du den?Vet ikke om du har sett Jeremy Clarkson teste BMW X6 på gress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Hva slags Senator snakker vi? A1, A2 eller B? Min mor samt bestefar rattet A1 2.8S med diffbrems og den var helt rå Senator Ben jeg vokste oppi var litt mer "E30"(morsom) på glatta, diffbrems her også. Hvordan opplevde du den? Vet ikke om du har sett Jeremy Clarkson teste BMW X6 på gress Senator A2 2,5i Automat uten diffbrems. Det er de slappeste 140 hestekreftene jeg noen gang har vært borti, den brukte mer bensin enn et jagerfly og fjørtårnet på ene siden revna Det praktiske med den, var jo at den var såpass slapp at jeg kunne nesten trø flat fjøl på snøen uten å spinne Den var EU-godkjent i 1,5 år, og jeg la den ut til 5000kr. På 2mnd hadde jeg ikke fått en eneste henvendelse, så da ble den høgd Med øks. Den fungerte for all del greit, men jeg kommer aldri til å kjøpe en til, så lenge det finnes andre biler med sekser og bakhjulstrekk Monza GS/E kunne jeg kanskje vurdert, men da måtte den være ekstreemt billig og i ekstreemt god stand Jeg er faktisk imponert over fremkommeligheten på X5en, etter å ha sett diverse innslag fra blant annet Top Gear om hvor elendige de skal være. Skru av antispinn og kjør forsiktig, så kommer den seg opp. Jeg har kommet meg opp steder der jeg har tenkt "Oi helvete, jeg skal jo ned igjen også". Og da er på en måte fremkommeligheten bra nok, vil jeg våge å påstå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Lean mean drift machine! Mazda 626 2.2i 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Greit å ha en bil som faktisk tar seg fram på vinterføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Min vinterbil på vinterhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå