Zibiri Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Er jo nesten bare salting på motorveier da, hvertfall her om. Det er jo greit, blir vanskelig og kjøre bångass med snøplog langs motorveien i rushtiden lissom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 litt denne. og litt denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Den Astra greia der ser veldig vinter-egnet ut med den diskret lille frontleppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Den Astra greia der ser veldig vinter-egnet ut med den diskret lille frontleppa. Kjekt mtp. brøyting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 litt denne.http://images.bimmers.no/files/t8x313umkhay3u6fg7w5.jpg[] og litt denne. http://images.bimmers.no/files/3hfkrg1j0v89us5x0txw.jpg[] Godt noen gjør jobbene ikke alle vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebabtralle Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 vinterbilen min i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 litt denne. ja. har lurt på å sende regning til staten for brøyting http://images.bimmers.no/files/rklmqqsmqwyp5qme5551.jpg' alt='rklmqqsmqwyp5qme5551.jpg'> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 litt denne. ja. har lurt på å sende regning til staten for brøyting http://images.bimmers.no/files/rklmqqsmqwyp5qme5551.jpg' alt='rklmqqsmqwyp5qme5551.jpg'> Du skulle nesten ha gjort det for dritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Må jo ha en utrolig fremkommelighet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Her er min vinterbil. Audi S4 2,2 TQ Benket den akkurat til 354 hjulhester, så dette kan bli morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Vinterbilen min blir nok min eneste bil, denne: Men er ikke redd for å bruke en så dyr bil om vinteren, da jeg påfører den voks gjevnlig (ca 5-7 ganger i året) og vasker ofte. Så saltet på veiene skal få jobbe en del for å ta kverken på meg (driver ikke å sladder rundt med denne nei ... Så hadde definitivt vert morro med en SKIKKELIG vinterbil som en ikke trenger å vere så redd for ...) Men skal bli artig å se om bilen blir snøplog, nå når mtech frontfangeren + haman-leppa blir montert. Bilen er senket 4,5cm framme. Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Tror nok jeg ville ha skrudd Hamann leppa til fangeren slik at du har muligheten til å ta av leppa om vinteren, DanielMK Min bil, blir forøvrig i likhet med DanielMK vasket, polert og vokset regelmessig og i tillegg har jeg muligheter for å vaske og gnikke så mye jeg vil, også på vinterstid så denne skal få gleden av å rusle rundt på vinterveiene her i Norge.. En bil er jo for å brukes, eller hva..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Ja, Saltkjelen. Er bare 8 skruer som går inn i frontfangeren under - så tar den nok av om vinteren ja ! Digg e39 du har ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 vinterbilen min blir iallefall e34 520'n enn så lenge.. beste vogna jeg har hatt på vinteren noen sinne.. også er den praktisk mtp snøfjøl og fjell turer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå