316 Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Her er min vinterbrakke Haha, den må jeg vise til broren min. Norges største ladaentusiast. Gud bedre, for noen skvettlapper! Prøv deg over grensa til Russland med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Haha! Det er vel igrunn planen, må bare vokse noen større baller først Det blir endel oppmerksomhet for å si det mildt Er ikke mange igjen langs veiene nei, men tanta til fruen kjører dette gliset: Synes flere her burde handle Lada, vært gøy med et bimmersladatreff i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 "Det tilhengerfeste kommer fra meg faktisk" sa han da jeg viste han bilde... Så... Verden er ikke stor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Haha, broren din er en hyggelig kar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Ja, grei kar det... Litt spesielle interesser men (Lada) Visste ikke at du hadde handlet av han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 lada er rått, med en b230et så er det helt verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Lada med volvo snurre Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Haha! Det er vel igrunn planen, må bare vokse noen større baller først Det blir endel oppmerksomhet for å si det mildt Er ikke mange igjen langs veiene nei, men tanta til fruen kjører dette gliset: Synes flere her burde handle Lada, vært gøy med et bimmersladatreff i vinter Det er godt nokon kjøpar noko utenom det vanlege!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Blir nok denne i vinter skulle ønske den gamle e36 318i'n min var i live enda, hadde brukt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Da er vinterbil handla inn Tror det blir bra. 1996 modell, som kun har gått 147 000km.. Interiøret ser ut som om det kommer rett fra fabrikken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 huffda, opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 lada er rått, med en b230et så er det helt verst Heller ft eller fk. et'n tåler jo ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Sierra skodd opp med gode vinterdekk og sperre diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 lada er rått, med en b230et så er det helt verst Heller ft eller fk. et'n tåler jo ingenting. hahahaha, det må vere den dummeste kommentaren jeg har hørt til dags dato. Greit nok, rådene er dens svak punkt, men de kan alltids byttes.. da har vel en kompis bevist hvor mye noe sånt tåler selv på 1,4 i ladetrykk... aldri sett en bil blitt mishandla verre.. den holdt og holdt og holdt den motoren, trur han rasa 7-9 girkasser på den motoren og tre differ går greit å få rundt 250hk+ på originale sprutet, på ft klarer du kanskje 220. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 lada er rått, med en b230et så er det helt verst Heller ft eller fk. et'n tåler jo ingenting. hahahaha, det må vere den dummeste kommentaren jeg har hørt til dags dato. Greit nok, rådene er dens svak punkt, men de kan alltids byttes.. da har vel en kompis bevist hvor mye noe sånt tåler selv på 1,4 i ladetrykk... aldri sett en bil blitt mishandla verre.. den holdt og holdt og holdt den motoren, trur han rasa 7-9 girkasser på den motoren og tre differ går greit å få rundt 250hk+ på originale sprutet, på ft klarer du kanskje 220. Oioioioi. 250 hk altså?! Da kan han jo stille i xtreme-serien på gatebil da! Klovn. Btw, hva hadde han gjort for å hente ut 250++ da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå