bent87 Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Ja, da blir det en liten oppgradering på bilen min. Bilen kommer til å bli mye tryggere med ny framstilling jha ;D Slepper jeg vertfall å tenke på at bærekulene mine hopper utav i hundreoghellvete eller når jeg ligger bredt.
bent87 Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 endlig kommet meg fra sjøen og bergen til bygda. Så i kveld har jeg herjet noe fra meg, men ikke nok:-P får spinne litt til i morgen så eg kan skifte dekk i morgen er planen å skifte fram hjuls oppheng og styring. blir deiligt med nytt skal også fikse slik at varmen fungerer i kupeen. bilder kommer en dag da jeg ikke får lastet dem opp fra mobilen... :'-(
bent87 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Har ikke fått laget noe rattcar enda. :'( Andre ting som har desverre kommet litt i veien. Ting som damer og øl. Dere gutter skjønner... Men har fått på nye vinter dekk. Dem slepper bare jeg lukker øynenen hehe Grett å bytte da sommerdekka var, æææææææ, det var lite gummi igjen. Etter mye om og men fikk jeg varme i kupeen. Var potte tett i utaksrøret fra varmeelementet. Sement? Jaaa.... Hadde en gammel forsterker som jeg loddet noen utak på suben var sprengt så den kjøpte eg ny brukt til 500kr med kasse. Meget fin lyd med 4x mellomtonger 2x diskanter og 1x 12" kicker sub. Ser støgt og fælt ut, men det lager lyd og flytter ikke så mye på seg. hehe. Ekstrahjul har jeg ikke hatt, men burde vel tenke på å få meg snart... æææææ. Nææææææ åja... all denne korrosjonen under bilen da... Det er bare å komme med bestillinger på bilen for deler så skal jeg lage en liste. Bilen selges i deler i mars eventuelt før. hehe
bent87 Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Kjøpt malingsfjener og fått nye skilter. Nå er bilen "godkjent" til juni hehe
Hansh Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Den så jo trygg ut.. Ganske originalt om oversiden blir som undersiden ivertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå