Dirty Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 http://www.fvn.no/lokalt/aust_agder/article797047.ece huff
NBCustom Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 stakkars bil, stakkars pårørende.. må få uttrykke min kondolanse.
hauken Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Dette er rett og slett idioti,godt ingen andre ble drept.
KalMar Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 SYKT mange som har omkomet i agder fylkene i det siste. har vell nesten vært noen vær måne i dette halvåret.. Det har nok vært høy innsats i dette tilfellet, men tragisk at det skal ende slik.
Larsinnj Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Dette er rett og slett idioti,godt ingen andre ble drept. Det har du rett til å si fordi? Vet du nøyaktig hva som har skjedd? Tosk!
hauken Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Vet såpass at de ble observert kjørende fram og tilbake i høy fart,de er de pårørende de er synd på her,ikke de 2 i bilen,og selve bilen...
Ivanrogov Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Stygg ulykke.. Virker som om det har vært et treff i nerheten?
Sanux Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Stygg ulykke indeed.... han ene ble pappa inatt også, ikke at det gjør saken noe bedre.. fryktelig tragisk :/
Dirty Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Stygg ulykke indeed.... han ene ble pappa inatt også, ikke at det gjør saken noe bedre.. fryktelig tragisk :/ stakkars familien
Gunnar Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Stygg ulykke indeed.... han ene ble pappa inatt også, ikke at det gjør saken noe bedre.. fryktelig tragisk :/ Sinnsykt. Det gjør saken om mulig enda verre og tristere. Vil ellers oppfordre dere som kommenterer til å holde litt av egne tanker rundt det som har skjedd litt for dere selv. En må ikke nødvendigvis legge ut at en tenker på et offentlig forum i slike saker som dette. Å kalle de eller kjøringen for alt mulig reverserer ikke det som har skjedd.
asv Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Utrolig trist hver gang slikt skjer.. Det får meg til å tenke på hvor lite lyst jeg har til å være personen som ligger der livløs i et bilvrak. Det er rett og slett for dumt, idioti..
Hankook Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Sender mine tanker til alle pårørende og andre innvolverte. Kondulerer.
ullsokken Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Stygg ulykke indeed.... han ene ble pappa inatt også, ikke at det gjør saken noe bedre.. fryktelig tragisk :/ Får håpe det ikke var han som kjørte da.. om det var villmannskjøring på åpen gate viser jo bare det hvor moden han er. Helt ærlig; kan ikke si jeg har så veldig mye tilovers for de som dør av å kjøre dust. Mine tanker går til familien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå