Kristian H. Foss Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 De er veldig kule! Har sett litt på rød, men blir fort gjenkjent og det er kansje ikke så lurt med denne bilen. Arctisblau er dritfin farge! Bare litt for lik den jeg har nå. Baltic.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Dette er nok fargen jeg velger.. Sparkling graphite. Finnes 8-10 varianter av den.
Haakjin Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Trenger ikke å bli så dum farge med noen blanke bbs felger og kanskje lister?
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Tror den kan bli kul! Tenker du på kromlister?
Haakjin Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Tenkte på krom ja, men kanskje det er finest å sikreste å ta shadowline alikevel
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Har shadowline liggende Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Der fikk man frem helheten i fargen Andreas! Visste jeg ikke Kim! Må ta en titt neste gang jeg kommer om du har m3'n der da. Mvh
Kvasi Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Funker jo dårlig å anbefale farge med bilde av en bil med totalt andre linjer men.. En E28 har mye "flate" partier der nyansene i fargen ikke skiller seg ut på samme måte som feks på en som er både konveks og konkav, og dermed er det lett å trå feil. I tillegg syns jeg en E28 fortjener en tidsriktig farge eller en som iallefall kan mistas som det.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Funker jo dårlig å anbefale farge med bilde av en bil med totalt andre linjer men.. En E28 har mye "flate" partier der nyansene i fargen ikke skiller seg ut på samme måte som feks på en som er både konveks og konkav, og dermed er det lett å trå feil. I tillegg syns jeg en E28 fortjener en tidsriktig farge eller en som iallefall kan mistas som det. Fikk noe å tenke på kvasi.. Men tror ikke det blir helt feil uansett. Mvh
Kvasi Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Hvis du uansett heller mot gråsvart, ville jeg uten tvil valgt 181 diamantsvart.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 m3en står her God unnskyldning for å handle speedparts også! Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå