Gå til innhold

Rovenracing E28 M50B30 Turbo. Utstilt på Oslo Motor Show S.91!


Kristian H. Foss
 Share

Anbefalte innlegg

Diamantsvart på E28 kan være pent på bilde med nyvasket bil. Men IRL så synes jeg personlig at den fargen suger. Den er altfor "grå" av farge, og litt for trist. Cosmossvart er en finere svartfarge på E28.

Å velge A22 på E28 kan bli veldig bra. Som nevnt ovenfor så er det andre kurver på en E28 enn på biler A22 kom orginalt på. Men uansett så tror jeg at den fargen kan bli fresh, nyskapende og gjerne en vinner. Jeg var selv veldig skeptisk på å bruke A32 på min egen bil, men siden den fargen er tilnærmet "lik" Bahamasbeige - så følte jeg at jeg var litt tidsriktig allikevel. Men med fargen og detaljer på bilen, så ser jeg bare mer og mer at fargen er kjempefin på E28. Og dette vil nok gjelde A22 også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den skal være svart, så synes jeg tett farge er finest. De andre blir veldig grå og nesten seende litt støvet ut. Har veldig trua på a22, din ser utrolig gram ut på bilder iallefall pedi! Traff spikeren på hodet der. :)

Polizei er dødskult, men kansje litt dumt å være lett gjenkjennelig når denne vogna får skilter. :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...