freddalur Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 Dette er i mine øyne en perfekt E28 virkelig en rå bil!
Kristian H. Foss Skrevet August 27, 2013 Forfatter Skrevet August 27, 2013 Hyggelig å høre slikt! Det kan jeg gjøre i kveld! Mvh
Netlandet Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 Liker virkelig kjørestilen din og bilen ser ut til å fungere utmerket! Morro
b3ntsen Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 Grom bil, så ut til at du hadde det moro på banen:) Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Kristian H. Foss Skrevet August 28, 2013 Forfatter Skrevet August 28, 2013 Hadde det veldig morro på banen ja! Mvh
HypeTraxX Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Det var du som kjørte denna ja! Det må flytte seg bra Er det leit å kjøre med hansker, eller er det bare en vane sak?
Kristian H. Foss Skrevet August 29, 2013 Forfatter Skrevet August 29, 2013 Det flytter seg bra nok, men mye vil ha mer hehe! Er en del mer å hente ut av denne, men spørsmålet er om det er noe vits. Hansker er veldig digg å kjøre med synes jeg. Det bør liksom brukes når man har semska ratt. Mvh
HypeTraxX Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Ja, det er noe med akkurat det der! Hvis du har nok moment på Rudskogen, så er hvertfall bilen god nok for Våler Jeg prøvde flere forskjellige ratt. Da blir det nok å montere et annet eller kjøpe seg noen hansker
Kristian H. Foss Skrevet August 29, 2013 Forfatter Skrevet August 29, 2013 Hehe! Det er litt smak og behag, når jeg først prøvde hansker så ble det en vane. Ser kansje litt "wannabe pro" ut, men det gir jeg blanke i.
ealoken Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Hvorfor ha mer effekt? Bygge rett bakstilling så krefta får feste
Laudrup Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Hehe! Det er litt smak og behag, når jeg først prøvde hansker så ble det en vane. Ser kansje litt "wannabe pro" ut, men det gir jeg blanke i. Enig der. Kjører man uten hansker med semska ratt, kan man like så godt kjøre med vanlig ratt, hehe Det er bra sprut i bilen må jeg si, den går vel noget bedre en e30'n
Kristian H. Foss Skrevet August 30, 2013 Forfatter Skrevet August 30, 2013 Mer effekt kan hentes ut, så det blir vel med tiden. Bedre feste og bærearmer blir det også! Det går en god del bedre enn e30n ja! Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå