Kristian H. Foss Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2013 Det er en flott bil du har! Morro å hilse på, og endelig få se bilen live. Skulle tatt meg bedre tid til å kikke og diskutere bilen din - men jeg ble stående å bable med min egen bil mesteparten av tida... I like måte Ivar! Trivelig helg. Vi fikk pratet alt for lite om disse gamle bilene vi setter så høyt, men det får vi helt sikkert tatt opp igjen siden. Morro å endelig få sett bilen din også. Mvh
HalvorK Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 Kikket på denne på Oslo-Motorshow. Var vel du som stod og pratet med Carl og Granlund på søndagen om jeg ikke tar feil, ble litt usikker serru Flott skyss hvertfall
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2013 Kikket på denne på Oslo-Motorshow. Var vel du som stod og pratet med Carl og Granlund på søndagen om jeg ikke tar feil, ble litt usikker serru Flott skyss hvertfall Hei du! Ja det stemmer, vi ble stående en stund å prate, hehe. Mvh
HypeTraxX Skrevet November 3, 2013 Skrevet November 3, 2013 Er ganske fornøyd med det ja! Var du på messa HypeTraxX? Hehe Ja, det var jeg! Jeg får med meg stort sett alle de største biltreffa her til lands. Litt over middels interessert
E28Fredrik Skrevet November 3, 2013 Skrevet November 3, 2013 Så bilen din på gatebil stand! meeget pen bil du har følger med videre
Kristian H. Foss Skrevet November 3, 2013 Forfatter Skrevet November 3, 2013 Så bilen din på gatebil stand! meeget pen bil du har følger med videre Takker mr! Har sett mye innom tråden din, veldig bra den også!
Kristian H. Foss Skrevet November 3, 2013 Forfatter Skrevet November 3, 2013 Fikk dette bildet av en kompis, tror kanskje det ble en mini-shoot.. Mvh
Magnus_bmw Skrevet Mars 4, 2014 Skrevet Mars 4, 2014 i vinterdvale? Blir det noe kjøring til sessongen? drag?drift?
Kristian H. Foss Skrevet November 3, 2014 Forfatter Skrevet November 3, 2014 Jøss, detta var lenge siden! Bilen funker som bare det! Har sliti ut en turbo og skifta bensinpumper fra 2stk 044 til aeromotive eliminator da den ene pumpa kvelda. Ellers har den rulla godt over 10.000km uten problemer nå knoskar reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå