Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen enkel måte og se forskjell på innsugene på E39 523 og 525? det ligger en 2 år gammel kvitteringer i min bil på bytte av innsug , noen som vet om det er lett å se bare ved å åpne panseret ?

Slik ser ihvertfall innsuget mitt ut

9kh8atrnl913ao5tx8vi.jpg

y6zbohgru01il6tqtmvs.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Synes dette ser ut som en tu-variant jeg, hvor M50-innsuget ikke passer på. Orginalkarakteristikken med masse drag i midten og død på toppen passer mye bedre i en tung cruiser med automat enn en turtallsmotor.

Skrevet

Synes egentlig bilen fungerer bra selv med 1500kg campingvogn bak, men nå satt jo dette innsuget på når jeg kjøpte bilen så jeg vet jo ikke hvordan den hadde gått med originalinnsug

Skrevet

Takk folkens, jeg har ingen planer om å bytte innsug, men siden det lå en kvittering for bytting av innsug i bilen så lurte jeg bare på om det var byttet til noe annet enn det som ble levert på 98 523ia :)

Skrevet

Du har jo ett innsug fra M54 motoren. Da 525 kom etter 2000 (M54). Som du ser i linken eg postet tidligere så er det forskjell på m52tu og m54 innsugene :D Så det er bedre gjennom strømming av luft på ditt kontra standard m52tu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...