e30 1986 Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 fikk tilbud om en 93 mod honda civic 1.5 Vtec-E med 114 hk,.. Bilen er ikke godkjent med denne motoren, heller ikke prøvd.. den er godkjennt til Mai 2012. full styling å lakk ble gjort for 3 månder siden. pris mellom 30-35 lapper.. håper på raskt svar... JA jeg VET at dette er ett BMW forum men håper på svar hvertfall...
e30 1986 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 får ikke til å legge ut bilder her nå.. bare meg som har problemner med det??
bmwkizn Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Merk at Honda er en av de bilene med dyreste deler. Syns også prisen hørtes drøy ut for en 93 mod. Spesielt ettersom motor ikke er godkjent i bilen. Er du uheldig så røsker de av skiltene dine hvis du blir stoppa i teknisk kontroll.
stigln Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Har selv hatt honda,og kan konstantere at det er gode biler teknisk sett. svært lite feil.. Jeg hadde en 2000mod civic vti,hadde den i 2,5år og monterte turbokit på den og den gikk som en klokke. Skiftet ingenting på den bilen.. Delepriser vet jeg ingenting om da jeg ikke hadde behov for å skifte noe på den Men over til deg: km stand? Ikke godkjent motor!trekker ned prisen! hvis bilen er hel og pen så vil jeg tippe den kan være verd rundt 25-30ooo Uansett,lykke til!!
Lars89 Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Slår meg ikke som noe kjempekjøp, men sleng ut noen bilder så blir det lettere å bedømme. Hvis det er pen styling og profft lakkert så trekker det selvfølgelig opp.
e30 1986 Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 nå sier han vist at bilen er lovlig med den motoren for han sa feil til meg ang motoren. er 116hk.. sorry for små bilder men har ingen andre av bilen ...
m-alpin Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Håper ikke du har tenkt å bytte e30`en i det der!!
e30 1986 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 har lagt ut bmwen for salg jo:P vet ikke ennå hva jeg vil handle meg..
Lars89 Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Stylinga fikk bilen til å se billig ut. Svarte felger og for lite senk trekker heller ikke opp. Ikke noe jeg ville vist meg i. Finn deg en diskret styla VTI (160hk) hvis du absolutt skal ha Civic.
m-tech 320i Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Er en tålig grei bil det der. Lakken så grei ut sist jeg så den men den er jo overstyla men det er jo så som så. Kjempe grei fyr han som selger den og er en god mekaniker på større kjøretøy. jeg ville ikke vært redd for å kjøpt bil av han
e30 1986 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 Er en tålig grei bil det der. Lakken så grei ut sist jeg så den men den er jo overstyla men det er jo så som så. Kjempe grei fyr han som selger den og er en god mekaniker på større kjøretøy. jeg ville ikke vært redd for å kjøpt bil av han ser du er fra lyngdal? kjenner deg kanskje??
stigln Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Enig med Lars89! Skaff deg heller en civic vti med litt styling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå