Hansh Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Er vel ikke mulig å bli sjøsyk ombord i Kielfergen?? Merker jo knapt at det er et skip en gang, men jeg pleier heldigvis aldri å bli sjøsyk uansett Å joda tro meg!! Men det rare er at jeg har vokst opp i båt og har hatt båt siden jeg var liten og blir aldri dårlig i sånne båter, men likevel så blir jeg dårlig med en gang jeg kommer ombord i en ferje! Det er noen som aldri blir sjøsyke og de har min misunnelse Da har jeg nok den. Huske for all del å aldri sitte på med 7-eren til wicky forresten!
spruddel Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Hadde vært morsomt å bli med, men som 20 åring, så er det kanskje vanskelig.. Og går ikke før jul. Men etter jul hadde vært morsomt.
Heib Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Er vel ikke mulig å bli sjøsyk ombord i Kielfergen?? Merker jo knapt at det er et skip en gang, men jeg pleier heldigvis aldri å bli sjøsyk uansett Å joda tro meg!! Men det rare er at jeg har vokst opp i båt og har hatt båt siden jeg var liten og blir aldri dårlig i sånne båter, men likevel så blir jeg dårlig med en gang jeg kommer ombord i en ferje! Det er noen som aldri blir sjøsyke og de har min misunnelse Da har jeg nok den. Huske for all del å aldri sitte på med 7-eren til wicky forresten!
spruddel Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Haha, Hansh, vet ikke om det er ølen som gjør at jeg humrer skikkelig godt av innlegget ditt, eller at det bare var skikkelig morsomt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå