Gå til innhold

Tony`s 535i | I <3 rust :P Lett oppussing pågår!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har "sydd" i dashbord på 535n min, gammeldags luksusbil :wink: Noe nytt med 535n din? (ikke glem å ta bilde av prosjekt)

Da er det vell kansje standard :)

Er dørsidene og sydd? Rullegardiner i bakdører?

Nei lite nytt her. Driver å feilsøker på hva som stjeler strøm, noe med AC tar strøm ihvertfall.

Så har jeg påbegynt pussing og spraying av fyller på en dør, to nye skjermer forran og kofførtlokket.

Diffen og girkasse har fått ny olje :)

Skinnrens har blitt kjøpt inn + at den ene bbs felgen er sendt til behandling pga riper i felgkant.

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Stilig med flere 535 prosjekt i troms! :)

Du har vel ikke tilfeldigvis noe deler liggende til e34? :P

Ja ikke sant :)

Nei jeg har bare m5 replica speil med led blink :P

men en delebil blir innkjøpt iløpet av neste måned :)

Skrevet

Om det er noe med ac'en din som stjeler strøm så er det sannsynligvis elvifta som ligger foran kondenseren :) prøv å napp ut stikket på den og mål tapping på nytt..

Skrevet
Om det er noe med ac'en din som stjeler strøm så er det sannsynligvis elvifta som ligger foran kondenseren :) prøv å napp ut stikket på den og mål tapping på nytt..

Elektrisk vifte hvor? på hvilken kondenser? :P

Jeg veit om en å det er den lille vifta som står på klimakontrollpanelet men den stopper etter 10 sekunder.

Skrevet
kondenser er det "ac" radiator egentlig heter :P du har en el vifte som står foran denne ;)

I fronten?

Er det en el vifte der? *utåsjekke*

Skrevet
Anbefaler deg å kjøpe brukt eller finne på ebay, ny er svindyr!

Jeg mente jo selvfølgelig at vifta var i orden å den ikke stjelte strøm når den ikke går rundt :)

Ellers takk for tipset ;)

Skrevet

Da har jeg bestillt gule poly foringer til bakstilling fra Koed :)

Håper det ikke er så lenge til dem kommer :) Har fått masse motivasjon til å skru nå.

Skrevet

Da har jeg fått hentet meg en delebil :)

Feil farge og feil motor men er noe småtteri jeg trenger fra den uansett. Fikk den gratis så jeg tjener jo på vrakpanten.

Deler blir lagt ut for salg etterhvert ^^

• 1 month later...
Skrevet

Skjer ikke så mye her. Driver å bestiller inn noen understellsdeler. Foringer osv.

Mye jobb før jul å da får man ikke tid til bilen.

Men har bestemt meg for hvilket look jeg skal ha :) Den orginale Alpinhvite fargen blir for kjedelig synes jeg så svart blank blir bilen lakkert i.

Har også 2 delebiler nå. En 525 og en 520 men dog, trenger bare dører og kofførtlokk fra dem så resten blir lagt ut for salg om 1 uke eller 2.

Fått den ene felgen fra retting. Skal ta den i balanseringsmaskinen i neste uke å se om det blei bra :)

Etter det skal dem få seg ett strøk pulverlakk .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...