E.H.D Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 CrZyWiz skrev: in2you skrev: M-sportsratt er foreløpig ikke tilgjengelig til X1 men nå foregår visst testing av Bmw X1 med m-sportspakke som trolig vises til våren. M-Sportsratt er tilgjengelig på BMW X1...se utstyrslista på BMW.no..... Jeg finner ikke M-sportsratt (kode 710) i listen til X1. Syn, fordi M-sportsrattet, i alle fall til e90, er helt konge og mye bedre enn vanlig sportsratt. Men det kommer vel snart fordi jeg har sett spionbilder av X1 med kamo m-pakke nylig.
Vroomie Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 CrZyWiz skrev: in2you skrev: M-sportsratt er foreløpig ikke tilgjengelig til X1 men nå foregår visst testing av Bmw X1 med m-sportspakke som trolig vises til våren. M-Sportsratt er tilgjengelig på BMW X1...se utstyrslista på BMW.no..... Ikke foreløpig iflg. "min" forhandler.
Vroomie Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 Eksos skrev: Tror nok jeg hadde venta på nye X3, men når kommer den? Likte bedre utseendet på den, samtidig som jeg vil tro at X3 vil holde seg bedre i pris? Jeg kunne få denne levert i februar 2011 i beste fall, men mest sannsynlig i april. Mener den kommer i november 2010.
Vroomie Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 in2you skrev: Ang. Alulister så mente eg innvendige lister på dashbord og dører, disse er mye finere om du oppgraderer til børstet alu istedenfor titan. Ser du har satt opp til radio bmw pro, dette er en fin oppgradering men det er kun navi som gir idrive. Kunne du lagt ut en foreløpig liste over utstyr? Blir litt vanskelig å følge med når det er litt mye fram og tilbake, spesielt for min del som følger med via mobilen hehe. Jepp, jepp, veldig enig, har allerede bestemt meg for dette Foreløpig utstyrsliste før endring til sportsratt, inkludering av lyspakke og evt. takreling i aluminium med x-line er: BMW X1 xDrive 18d Automat Farge 354 Titansølv metallic Interiør LUSW Nevadaskinn Sort Utstyr / Pakke ZRS Comfort 240 Skinnratt 249 Multifunksjonstaster på rattet 386 Takreling 413 Bagasjeromsnett 493 Oppbevaringspakke 4AE Midtarmlene foran, skyvbart 507 Park Distance Control (PDC), bak 521 Regnsensor 534 Klimaautomatikk 544 Dynamisk cruise control 663 Radio BMW Professional Ekstrautstyr, fabrikkmontert 1CA Fabrikkode 1CD Brake Energy Regeneration 205 Automatgir 235 Tilhengerfeste 248 Oppvarmbart ratt 481 Sportsseter foran 522 Xenon 6NN Bluetooth business 843 Redusert motoreffekt 8TM Agkode 8TN agkode Ekstrautstyr, ettermontert Montere skvettlapper foran og bak 4 kompl. vinterhjul på 17" originale BMW alu.felg
Vroomie Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 Hansh skrev: Utgående X3 ble vel produsert i Østerike, På Magna Steyr fabrikken? Fabrikken i USA er en BMW-eid fabrikk som har produsert BMW-SUV'er siden første X5 kom, og tror de ryddet bort slurvet mens de holdt på med den. Hadde derfor ikke vært mer skeptisk til en ny bil derfra enn en ny bil fra andre fabrikker. Spesielt ikke så lenge X1 også er såpass fersk vare at evt. større feil trolig ikke er luket bort. Om bakkeklaring er viktig er vel X3 og et bedre valg siden X1 vel ikke har stort bedre bakkeklaring enn en vanlig personbil? Tror jeg hadde ventet til jeg kunne prøvekjøre begge bilene og deretter tatt valgtet, hvis økonomien tillater en X3. Forøvrig er lyspakken du nevnte relativt rimelig ekstrautstyr som normalt øker luksusfølelsen betraktelig i en BMW, og den kan absolutt anbefales. Sportsseter er også for min del bortimot et absolutt krav! Visste ikke at X5 ble produsert i USA, men fikk høre dette av en annen også i går som heller ikke hadde vært skeptisk til produksjon i USA. Når det gjelder bakkeklaring er det noen centimeters forskjell i forhold til vanlig personbil, mener X1 hadde 19,4 cm bakkeklaring, målte hos forhandleren og utelukket annet enn SUV pga dette. Har brukt høstferien til å tenke og diskutere med mange andre, og det spørs om ikke nye X3 må vurderes enda nøyere før jeg tar valget, dyrt blir det uansett.....
in2you Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Det der så veldig riktig ut ja, tror du vil bli meget fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå