Jordfræsar Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Tenkt på det selv faktisk... rundt 20-35%. Liker ikke all innsynet Her er et bilde av en E90 med 12mm spacere bak på 18x8.5" ET35. Fjærene er H&R Sport springs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 pent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Alufelgen var det jeg mente! http://alufelgenwheels.com/ Nesten stilen din Kanskje like også... hehe. fra samme fabrikk i asia! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 de var jævelig fine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 de var jævelig fine:) Beste av alt, kun 1000USD + shipping, pluss eventuelt MVA og fortolling! Veldig lekre synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Nei jeg synes det er en god pris. Men jeg kjenner ikke til kvaliteten på GS felger kontra originale BMW felger. Tror ikke du skal prøve å sammenlikne det engang. BMW orginalfelger er svindyre og det er det en grunn til. De tåler nesten alt og blir sjeldent urunde. hvis du ser igjennom tråden min så ser du forresten hvordan et30 i 19" blir på e90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Nei jeg synes det er en god pris. Men jeg kjenner ikke til kvaliteten på GS felger kontra originale BMW felger. Tror ikke du skal prøve å sammenlikne det engang. BMW orginalfelger er svindyre og det er det en grunn til. De tåler nesten alt og blir sjeldent urunde. hvis du ser igjennom tråden min så ser du forresten hvordan et30 i 19" blir på e90. Har ikke prøvd heller Men man får vel det man betaler for! Men BMW tar seg ekstra betalt for navnet vel å merke. Så i tråden din angående felgene og de passet jo bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 @bjarne: Var det noen problemer med montering av lyktene siden du hadde Valeo lykter tidligere? De er kanskje tilpasset Valeo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Nei null problemer. Er samme festene på de nye;) bare å sette de inn å skru fast;) å koble til;) det klarer alle;) var ikke vanskelig i det heltatt;) vurderer du å kjøpe;)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Har bestilt. og skal putte inn et hid sett. Har du kommet så langt ennå? No bilder fra inni bilen og utover lyset mot en vegg ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Ville gått for de BBS LM replika felgene. De andre syntes jeg blir for bling.. Ellers så må du sote rutene litt hele veien! Gleder meg til sommeren nå kan du si Snart coilovers, sorte nyrer, hjula på plass og sote rutene. Blir så braaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Hva slags coilovers går du for sofa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 nice:) blir bra vett. hvordan kit kjøpte du:)? skal bestille meg det på neste lønn jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Går for KW V2 på bilen. Er ingen banebil, så jeg trenger ikke noe bedre og råere enn det. Men når jeg først skal kjøpe noe, så kjøper jeg noe brukbart! Hva går dere for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Jeg har søkt litt på nettet om hva som er kompatibelt med E90 og varselsystemet. Jeg handler fra norge for garantien sin skyld. Men tror jeg ender opp med dybvik-trading.no sitt HID sett til 1590,- Dyrere enn andre, men igjen så garanterer de at det vil fungere. Man får også med et kabelsett som løser feil om det skulle være det, helt gratis. Verdi av 220,- http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4647 De 300-500,- som er rimeligere kan ikke garantere at det vil fungere! Så ja... jeg prøver hvertfall! Jeg bestilte i dag så jeg kan montere alt sammen når lyktene kommer før de skal på bilen! Sofa: Jeg kjøpte meg Supersport Black Evolution og er storfornøyd hittil. 35-65mm senk forran og bak. Har vel rundt 1 cm til hjulbuen tror jeg det var med 35mm bak og rundt 40mm forran. Behagelig/komfortabelt med sportslige egenskaper. Gleder meg til sommerhjula er på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå