Gå til innhold

skifting av lys til E90 ( tips og råd)

Veggene
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei jeg synes det er en god pris. Men jeg kjenner ikke til kvaliteten på GS felger kontra originale BMW felger.

Tror ikke du skal prøve å sammenlikne det engang. BMW orginalfelger er svindyre og det er det en grunn til. De tåler nesten alt og blir sjeldent urunde.

hvis du ser igjennom tråden min så ser du forresten hvordan et30 i 19" blir på e90.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg synes det er en god pris. Men jeg kjenner ikke til kvaliteten på GS felger kontra originale BMW felger.

Tror ikke du skal prøve å sammenlikne det engang. BMW orginalfelger er svindyre og det er det en grunn til. De tåler nesten alt og blir sjeldent urunde.

hvis du ser igjennom tråden min så ser du forresten hvordan et30 i 19" blir på e90.

Har ikke prøvd heller ;) Men man får vel det man betaler for! Men BMW tar seg ekstra betalt for navnet vel å merke. Så i tråden din angående felgene og de passet jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg har søkt litt på nettet om hva som er kompatibelt med E90 og varselsystemet. Jeg handler fra norge for garantien sin skyld. Men tror jeg ender opp med dybvik-trading.no sitt HID sett til 1590,- Dyrere enn andre, men igjen så garanterer de at det vil fungere. Man får også med et kabelsett som løser feil om det skulle være det, helt gratis. Verdi av 220,-

http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4647

De 300-500,- som er rimeligere kan ikke garantere at det vil fungere! Så ja... jeg prøver hvertfall!

Jeg bestilte i dag så jeg kan montere alt sammen når lyktene kommer før de skal på bilen!

Sofa: Jeg kjøpte meg Supersport Black Evolution og er storfornøyd hittil. 35-65mm senk forran og bak. Har vel rundt 1 cm til hjulbuen tror jeg det var med 35mm bak og rundt 40mm forran.

Behagelig/komfortabelt med sportslige egenskaper. Gleder meg til sommerhjula er på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...