Jordfræsar Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Ja putte i sjæl så fort regnet gir seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Stor fornøyd me mine lykter og led i AE ihvertfall BMW skulle ikke vært solgt uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 HTC kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Good good! Hva slags pærer endte du opp med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Dette ser kjempefint ut. Vet du om det finnes noe tilsvarende også for E46 (facelift) med halogenlys?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Good good! Hva slags pærer endte du opp med? Det ble led fra e92 lighting, med litt modifisering så ble det bra:) Lyser perfekt, ikke får sterkt eller svakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Dette ser kjempefint ut. Vet du om det finnes noe tilsvarende også for E46 (facelift) med halogenlys?... Det vet jeg strengt tatt ikke, jeg kjøpte originale facelift halogen da de har originale angell eyes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Ble bra Skal få tatt bilde av mine også i kveldinga! Så trist vær her nå, at d vises faktisk bra. Ble i alle fall meget fonøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Vakkert. Blir nesten rørt! 2011 er året for LED AE... nå synes de vel både dag og natt i dette pissværet Einn det Lie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Fornøyd jeg ja, Andreas! Hehe, takk Fræsarn, d varmer et ellers så kaldt hjerte! De synes nok uansett nå ja, i det "sommerværet" vi har fått servert de siste ukene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Ja vi har nå fått beskjed om at "goværet" holder seg i 2 uker til for å være sikker. Rimelig skrøpelig sommer til nå... skuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Det ble bra jørgen Bestilte lyktene fra gsbildeler i går, meb får vel ikke samme resultat som deg ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Hei, er det mye jobb å bytte lyktene selv? Noen manual? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå