broderaron Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Har webasto på min 530d '99 som starter og går i 30 minutter fra fjernkontroll og timer, varmer opp kupèen og tiner frontruta, men hvorfor får jeg ikke utslag på motortemperatur nåla når jeg starter opp motoren? (beklager at jeg kaprer tråden men fikk liten respons på egen tråd om dette)
Morbus Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Låner denne tråden jeg også. Har en 2002 530D med webasto. Har bare den stygge fjernkontrollen med laaaang antenne. Byttet batterier i fjernkontrollen, men ingenting skjer når jeg trykker på den , bortsett fra at dioden på kontrollen blinker. Kan jeg starte webastoen fra kjørekomputeren slik dere andre her gjør? Hvor på menyene finner jeg dette?
perpilot Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Kan jeg starte webastoen fra kjørekomputeren slik dere andre her gjør? Hvor på menyene finner jeg dette? Trykk på knappen med klokkesymbol.
baier Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 låner denne tråden eg og har ein 530d 2001 med org webasto, lurte på om de sku vere fjerkontrol med han..so eg fekk skreve ut utstyrlista på bmw.men der stod det ingenting om webasto..kansje noen so har org fjernkontol kunne sjekke si utstyrsliste? takker mye for svar
perpilot Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 låner denne tråden eg og har ein 530d 2001 med org webasto, lurte på om de sku vere fjerkontrol med han..so eg fekk skreve ut utstyrlista på bmw.men der stod det ingenting om webasto..kansje noen so har org fjernkontol kunne sjekke si utstyrsliste?takker mye for svar På min 523ia 98' heter det i utstyrslista 536 AUXILIARY HEATING. Men det er bensin da. Har du timer for varme i MID'en?
baier Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 ok takker for svar.fant ikkje noe so ligna i mi utstyrsliste...har den store sjermen har prøvt og trykke på direkt mode. men da får eg bare vifta til å gå inni bilen...
Otis Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Du må se etter teksten auxillary heating som perpilot sa. Når du aktiverte direct mode, så var det vel bare ventilation.
nordsidetuning Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 hva som står da på direkt mode stand heizung eller stand lueftung
perpilot Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 hva som står da på direkt mode stand heizung eller stand lueftung I displayet mitt står det HEIZ EIN og LUFT EIN. Og timer da. Hvis du ikke har Auxililary heating i bilen så vil det bare stå LUFT EIN og timer. Timeren vil da bare være kald luft.
Bontveit Skrevet Desember 25, 2014 Skrevet Desember 25, 2014 Har fått programert om kjørevarmer til parkeringsvarmer. Noen tastetrykk på pc så hadde jeg plutselig full parkeringsvarmer Tenk at de har kjørt uten i 14år, når det var då enkelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå