tordah Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 utrolig spesielt, og utrolig kult! digger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Takk for flotte tilbakemeldinger... gleder meg til å komme på treff me denne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Blir bra den der, Haugen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Dette blir rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 kult.. men hadde vert kult med touring-henger også da =) så holter alt seg tørt på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Synes det blir litt feil med touring-henger når jeg selv har sedan.... men har jeg hatt touring hadde det vært noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 ergo.. bytt bil! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 men....... det betyr jo at du må få deg cab nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hmm.. Hva blir vekta på denne? Spørs om du får noe serlig nyttelast siden du ikke har brems? Burde også tatt kontakt med biltilsynet og forhørt deg for du begynte på prosjektet. Lettere å evt få godkjenning da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 har egentlig ikke peiling på vekta... men får at den skal være godkjent til e30`n min, kan den ikke ha høyere tillat totalvekt på 500kg uten brems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 haha detta syntes jeg var rått god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Hvordan går det med denne da? Litt inspirasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Drit tøfft.... har du link til flere bilder av denne? Går sakte men sikkert framover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå