Litjhaug Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 hehe.... takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Da har mtech2 sidepanelene kommet.... mangler da kun skjørt Bestilte meg 2 stk Mtech2 copi bakfangere i dag.... + 10x18" GS-silver track felger. Felgene skal på bilen... men da har jeg plutselig 2 stk 8,5x18" GS-silver track felger til overs som skal brukes på hengeren \:D/ Da er det bare å gjøre ferdig karosseriarbeide på hengeren før jeg skal prøve å godkjenne den Blir den godkjennt, sender jeg den til lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Noen som har mtech 2 skjørt som er litt skadet i fronten som selges?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 håper den blir godkjent.. hadde vert sinnsykt gromt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Det har du rett i.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Det er ikke mange som komenterer når dem er innom.... synes dere ikke at jeg skal fortsette med tråden om hengeren.....???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 jo de må du fortsette med trur de er mange som følger med -- å beundrer dette men ikke finner nåkke trang til å skive. Stå på du, blir rå tøft dette til slutt ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 nå er jeg veldig spent på om man får godkjent et sånt bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Nice... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Hvordan er sjansene for å få den godkjent da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Hvordan er sjansene for å få den godkjent da? Er ikke godt å si... men har en kompis som fikk noe lignende godkjent Så håpet er der... Skal ta meg en tur på biltilsynet snart å høre va de sier om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Stå på, spent på om du får den godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Dette blir gromt Skal stikke innom en dag å se på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Gromt som få dette. Håper selvfølgelig den blir godkjent jeg også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå