babjorn Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Er ca 2 måneder siden vi måtte vise bilen på grunn av teknisk kontroll (senkesett) å måtte betale.Dette er trafikkstasjonen i Tønsberg.Syns det var rart at andre slipper å betale å det er forskjell fra traffikstasjon til en annen,men blir ikke smart av biltilsyne.
babjorn Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Gjerne kom med erfaring dere andre,om betaling eller ikke..syns det var rimelig rart
painkiller Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Ja, det bør være likt over hele linja (gratis hehe). Blir aldri kloke på disse folka, eller staten generelt.
janerik171187 Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Det som står på mangellappen er "Dekk kommer i kontakt med skjerm" resten er utydelig. Nei jeg fikk ikke beskjed at jeg måte ta det på BT før nå faktisk, når jeg ringte dit sa dem at jeg kunne ta det på autorisert verksted.Er jo ikke noe og frykte har bare nettopp satt på senk på bilen så må få papirer på dette først før jeg leverer den inn. er kun det og full teknisk kontroll som står på lappen om jeg husker rett regner med det er e36'n det er snakk om. er jeg som fikk den mangellappen (gamle bilen min) hadde på noen dekk jeg satte på den dagen som subba litt bak. ble stoppa midt på natta etter en liten tur med noen kompiser som vi hadde "funnet" et puppeskilt (sånn humpiveien skilt) som lå i bagasjen, så hadde ikke helt lyst til å krangle med de akkurat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå