m0lliz Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Hei alle der ute. Tror ikke dette emnet er her inne, så satt å tenkte på det i sted at det er virkelig på tide at vi har en, ønsket er og få alle med indivial biler til og legge ut bilder og kanskje litt info, satt å så på broom i sted, å så en x5 m med ekte gull på innv listverk, å når folk drar den så langt så tror jeg vi kan få frem mye pent og spessielt her! Har du ikke individual, post individual bilder du vet om eller har! Håper på masse bilder Mvh Ola Moen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 hva er det egentlig som er annerledes på individual? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Som jan erik sa på broom episoden jeg så, Individual er for de som vil dra den lengere enn hva de vanlige pakkene har og by på. Her kan du som kunde bestemme hva du vil ha, alt ifra farge på bilen til tørkepapir innebygd i dørtrekket. Man kan rett og slett la fantasien bestemme. Men det koster jo selvfølgelig deretter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Som regel har de flest Individual bilene to farget interiør. Noen varianter av Individual ble vel også levert med andre fangere og (?). Ellers er det mye opp til kjøperen som bestemmer selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-30335i Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 min individual bil ble levert med. dakargul svart tak trekk m sport chassi uten luke el vindu, sentrallås m technik styling pakke utvendig sports interiør klima og noe mer jeg ikke kommer på i farten! bilder kommer, men nå er den til lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-30335i Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 min individual e-36 ble levert med.dakargul svart tak trekk m sport chassi uten luke el vindu, sentrallås m technik styling pakke utvendig sports interiør klima og noe mer jeg ikke kommer på i farten! bilder kommer, men nå er den til lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Her er min E39 530dA Individual Er setene som er det spesielle her, men har også sort taktrekk, vet ikke om dette også er individualt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 BMW individual har levert mye spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Er ikke alt som faller i smak hos meg, men artig at det finnes "litt annerledes" biler. Artig tråd forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Den Marrakesh farga E92,n var NYDELIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Min 323ci, Orinoco Metallic 406/6, grått sportsskinninteriør, men resten sort, taktrekk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 nydelig bil Ostnes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Tusentakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå