BMW-Coupe Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Min gamle E36 coupè. Mange som syns det er helt grusomt, men jeg likte det. Hæ? Var dette individual?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-30335i Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Min 323ci, Orinoco Metallic 406/6, grått sportsskinninteriør, men resten sort, taktrekk osv. Hva heter felgene på bilen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Min 323ci, Orinoco Metallic 406/6, grått sportsskinninteriør, men resten sort, taktrekk osv. Hva heter felgene på bilen din?? Er det ikke BBS CH ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-30335i Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 noen som vet om jeg får tak i sånne i 18 til e-36? evt noen som, har bilder av e36 med sånne?? sorry oft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Kort og greit er individual for folk som over hode ikke har sans for farge komboer og slikt.... Snakk om mye kvalmende interiør her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Kort og greit er individual for folk som over hode ikke har sans for farge komboer og slikt.... Snakk om mye kvalmende interiør her. If you got "haters", then your doing something right! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Bilen min er en individual utgave: #299 Techno violet Den ser dog ikke sånn ut lenger men slik var den da den trilla ut fra samlebåndet. Interiøret har blant anna lilla sømmer og håndbrekket har skinnbelg med tilsvarende sømmer. Svart taktrekk/hattehylle. Ellers er det vel ikke så veldig mye mer som skiller den fra en vanlig M-tech e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Kort og greit er individual for folk som over hode ikke har sans for farge komboer og slikt.... Snakk om mye kvalmende interiør her. Er faktisk både uenig og enig her, det finnes fantastisk mye stygt. Men det er fantastisk mye pent, er mange som har sine idèr om hva de vil ha på bilen sin, som ikke blir levert på standarutgavene. Å derfor har man idividual. Synes det er artig at folk tør å prøve, og at mange "feiler" eller ikke har en eneste anelse om hva som er riktig og ikke total take off er i og for seg greit det, de fikk hvertfall den bilen de ville ha med det kvalmende interiøret og de stygge listene. Men den er spesiell, og one of a kind! og det er artig og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Dette er to fantastiske fine Individual interiør til E39 M5 og E60 M5: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 BMW 320Ci Individual, gamle bilen min som ble solgt i September =) Sort taktrekk Sorte sportstoler i skinn Veldig spesielle interiørlister Shadowline Det er det som jeg kommer på som er valgt individual.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Trodde induvidual var litt mer spesielt.. Skal jo stå i motorrom om det er induvidual, er ikke induvidual bare fordi taktrekk er svart, og masse farger innvendig? Er vel heller at bilen blir levert orginalt med m fangere, m felger, listverk, sportsunderstell, m sømmer i seter innvendig osv. Halvor sin er et eksempel på en induvidual, og carlhaakon sin. som mange her har postet, så er det ikke m fangere, og div. Tror folk misforstår litt rundt det tema her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Kort og greit er individual for folk som over hode ikke har sans for farge komboer og slikt.... Snakk om mye kvalmende interiør her. heller kuseleppe-rosa og spygrønt interiør enn e30 m3 i hvertfall.. hva som helst egentlig snakk om søppel på fire hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Dette er to fantastiske fine Individual interiør til E39 M5 og E60 M5: nydelig! sånn interiør er jo det peneste som er, særlig i kombinasjon med trelister og slike luksuriøse dupeditter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Min gamle E36 coupè. Mange som syns det er helt grusomt, men jeg likte det. Hæ? Var dette individual?? Hehe, langt ifra en induvidual!! Ikke i nærheten engang.. Folk misforstår helt dette tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Min gamle E36 coupè. Mange som syns det er helt grusomt, men jeg likte det. Hæ? Var dette individual?? Hehe, langt ifra en induvidual!! Ikke i nærheten engang.. Folk misforstår helt dette tror jeg.. Da har jeg misforstått.. beklager Hørte det en gang bare=p Ikke skyt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå