Gå til innhold

BMW M3 1993. S50B30 turboprosjekt?

Olaandref
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som du ser har eg fått problem med toppakninga på første montering. Kjem til å prøve samme pakning igjenn, men har hørt litt rundt og blir ikkje anbefalt til å gjør dette. Grunnen til at eg nevner dette er så du kan kjøre noko betre på din med ein gang!! :)

Pakningen som eg har er Cometic, dette er ein trelags pakning og i og med at eg bruker ein 3mm til å dra ned komp. er dette nok ein heller dårlig pakning til dette formålet. :)

Veit det er mange som kjøre samme pakn. så meg som funker men men,, :)

Hold oss oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Noen som lager innsug for salg her eller kjenner noen som gjør det? Åpen for tips ;)

Kan bygge et til deg jeg, men må vel strengt tatt ha bilen hit isåfall... :) Vanskelig å bygge det i friluft når man ikke har jigg. Kan eventuellt høre med en kompis av meg om jeg kan få bygge det på M3'n hans, for den står parkert likevel. :) Men det koster kroner.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på nytt aluminium innsug ja, kan bygge det selv og da men da må jeg handle inn sveiseapperat først, skal jo kjøpe det uansett så. Men litt greit å få noen som har gjort det før til å gjør det så man får mest mulig ut av det.. Hvor mye da Joachim?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å beholde blå bilen original, har ikke samvittighet til å gå løs på den, aldri vinterkjørt og kun gått 160000 km siden 93, viser knapt den er brukt på innteriøret.

Så det blir nok å kjøpe en tysk bil å bygge på, kjøre på prøveskilt i blant og på treff :)

Men med S50B30 motor seff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på nytt aluminium innsug ja, kan bygge det selv og da men da må jeg handle inn sveiseapperat først, skal jo kjøpe det uansett så. Men litt greit å få noen som har gjort det før til å gjør det så man får mest mulig ut av det.. Hvor mye da Joachim?? ;)

Må sjekke hvor mye det blir for trakter og nye flenser mot spjelda først eventuellt, men rundt 10 lapper med alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...