Olaandref Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Studerer nesten daglig tråden din Nupen1 Greit å følge med siden det ikke blir så ulikt fra din bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Som du ser har eg fått problem med toppakninga på første montering. Kjem til å prøve samme pakning igjenn, men har hørt litt rundt og blir ikkje anbefalt til å gjør dette. Grunnen til at eg nevner dette er så du kan kjøre noko betre på din med ein gang!! Pakningen som eg har er Cometic, dette er ein trelags pakning og i og med at eg bruker ein 3mm til å dra ned komp. er dette nok ein heller dårlig pakning til dette formålet. Veit det er mange som kjøre samme pakn. så meg som funker men men,, Hold oss oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Takk for tipset Tror jeg kommer til å teste ut copperringpakningen til ppf, det som er planen for øyeblikket i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Turbo og Wastegate på vei i posten nå.. Noen som har ærfaringer med copperpakning eller pyramide pakning til toppen? Hadde tenkt å gå for copper men er litt usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Gutta på PPF sier Cooper-ring pakningen er "da shit", så da kan du nok stole på d. Kjøpe delene mine snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Studert litt delene dine ja, veldig fristende.. Kommer tilbake til det når det nærmer seg helgen, blir det overtid her ute kjøper jeg dem Får satse på cooperring pakningen tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Noen som lager innsug for salg her eller kjenner noen som gjør det? Åpen for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Skal du bygge om den du har eller lage ny?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Noen som lager innsug for salg her eller kjenner noen som gjør det? Åpen for tips Kan bygge et til deg jeg, men må vel strengt tatt ha bilen hit isåfall... Vanskelig å bygge det i friluft når man ikke har jigg. Kan eventuellt høre med en kompis av meg om jeg kan få bygge det på M3'n hans, for den står parkert likevel. Men det koster kroner.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Tenkte på nytt aluminium innsug ja, kan bygge det selv og da men da må jeg handle inn sveiseapperat først, skal jo kjøpe det uansett så. Men litt greit å få noen som har gjort det før til å gjør det så man får mest mulig ut av det.. Hvor mye da Joachim?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Må nok følge litt med her Vet ikke om jeg leste det, men skal du beholde skiltene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Kommer nok til å beholde blå bilen original, har ikke samvittighet til å gå løs på den, aldri vinterkjørt og kun gått 160000 km siden 93, viser knapt den er brukt på innteriøret. Så det blir nok å kjøpe en tysk bil å bygge på, kjøre på prøveskilt i blant og på treff Men med S50B30 motor seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Tenkte på nytt aluminium innsug ja, kan bygge det selv og da men da må jeg handle inn sveiseapperat først, skal jo kjøpe det uansett så. Men litt greit å få noen som har gjort det før til å gjør det så man får mest mulig ut av det.. Hvor mye da Joachim?? Må sjekke hvor mye det blir for trakter og nye flenser mot spjelda først eventuellt, men rundt 10 lapper med alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Ok.. Får se etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Hentet hjem pakke i fra PPF i dag, turbo og wastegate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå