Tiseth! Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 jaja setter bare i en bryter på venstresia å lar den på høyre sia stå i
Tiseth! Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Sånn digital klima styring, passer det på min om jeg får med den boksen bak dashbordet? er det bare å plugge i liksom? det er ikke klima på den nå, ikke aircondition eller hva det er fornå vært fint om noen kunne svart meg på dette
Tiseth! Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Noen som har listene på m-tech fanger? var jo 1000kr for nye lister..
Tiseth! Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Skulle sette på coilovers foran i helga, men så var topplagerne gåen men fikk prøvd på dørtrekkene da, også har jeg bestillt noen deler fra koed også ny shortshift girkule og nye trekk/poser til gir og håndbrekk sånn står den altså nå å venter på nye deler Årna oss kaffehjørne, med en stk fotoglad ragnar
Tiseth! Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 de gummimotorfestene, er de høyere på sekser motorene? nå hviler motoren på stabstaget..
Gjest atlis Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Nei er bare og bruke de. Men koster ikke stort og kjøpe nye. Ang det digitale varmeapp greine du stuker med tror jeg fungerer. Vi. du har org vribrytere også, skal du ha inn digitalt ? ikke sånn 2-sone. Så skare gå. Forresten, vil du kjøpe org m3 hjul? 5 stk. Må jo ha en org felg i reserve
Gjest atlis Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 også vis du skal kjøpe topplager bak. Det må du som regel ha. Så kjøp fra e46 cab fra. De kommer garantert til og gå til helvetre så fort du tar deg en tur med nye coilovere...
Tiseth! Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 også vis du skal kjøpe topplager bak. Det må du som regel ha. Så kjøp fra e46 cab fra. De kommer garantert til og gå til helvetre så fort du tar deg en tur med nye coilovere... hm, takk for tips tror jeg dreier meg noen spacere å hever opp motoren litt, så staget ikke gnager hull i bunnpanna bytta ikke topplager bak, men bør kanskje gjøre det da. er ikke særlig fæn av m3 hjula du vet ikke hvor jeg kan finne koblingsskjema? motortempmålern fungerer ikke, følern er ikke gåen. så tenkte jeg skull prøve å legge opp ny kabel fra føler til speedo. så jeg skulle visst hvor ledningen gå inn på speedoet
Gjest atlis Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Har ikke noe koblingskjema på det desverre... Åssen vet dt at følern ikke er gåen?
Tiseth! Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 Har ikke noe koblingskjema på det desverre... Åssen vet dt at følern ikke er gåen? ohmet den
Tiseth! Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en rørbit på 60mm innvendig diameter med sånn trompet form på enden. det er altså den siste biten fra endepotta som skrus på katalysatoren jeg trenger, så jeg får sveiset på supersport potta trenger en 10-15cm vært supert om noen har en endepotte fra 320/323 som de kan kappe av en bit i enden mot katten til meg Blir nye felger også nå, har sveiset litt rust osv, skal få ordnet bilder snarest
Tiseth! Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 Legg ut bilder av absolutt alt du gjør will do!
Tiseth! Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 forresten noen som har tips til hvor jeg kan søke lærling som industrimekaniker? helst i trondheims området
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå