Gå til innhold

BMW E36 Coupe 325i | Nye bilder siste side!

Anbefalte innlegg

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sånn digital klima styring, passer det på min om jeg får med den boksen bak dashbordet? er det bare å plugge i liksom? det er ikke klima på den nå, ikke aircondition eller hva det er fornå :P

vært fint om noen kunne svart meg på dette :)

Skrevet

Skulle sette på coilovers foran i helga, men så var topplagerne gåen :P

men fikk prøvd på dørtrekkene da, også har jeg bestillt noen deler fra koed også ny shortshift girkule og nye trekk/poser til gir og håndbrekk :)

sånn står den altså nå å venter på nye deler :)

IMG_0135.jpg

IMG_0138.jpg

IMG_0137.jpg

IMG_0136.jpg

IMG_0139.jpg

IMG_0140.jpg

Årna oss kaffehjørne, med en stk fotoglad ragnar :D

IMG_0099.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Nei er bare og bruke de. Men koster ikke stort og kjøpe nye. Ang det digitale varmeapp greine du stuker med tror jeg fungerer. Vi. du har org vribrytere også, skal du ha inn digitalt ? ikke sånn 2-sone. Så skare gå.

Forresten, vil du kjøpe org m3 hjul? 5 stk. Må jo ha en org felg i reserve ;)

Skrevet

også vis du skal kjøpe topplager bak. Det må du som regel ha. Så kjøp fra e46 cab fra. De kommer garantert til og gå til helvetre så fort du tar deg en tur med nye coilovere...

Skrevet
også vis du skal kjøpe topplager bak. Det må du som regel ha. Så kjøp fra e46 cab fra. De kommer garantert til og gå til helvetre så fort du tar deg en tur med nye coilovere...

hm, takk for tips :)

tror jeg dreier meg noen spacere å hever opp motoren litt, så staget ikke gnager hull i bunnpanna :P

bytta ikke topplager bak, men bør kanskje gjøre det da. er ikke særlig fæn av m3 hjula :)

du vet ikke hvor jeg kan finne koblingsskjema? motortempmålern fungerer ikke, følern er ikke gåen. så tenkte jeg skull prøve å legge opp ny kabel fra føler til speedo. så jeg skulle visst hvor ledningen gå inn på speedoet :)

Skrevet

Har ikke noe koblingskjema på det desverre... Åssen vet dt at følern ikke er gåen?

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en rørbit på 60mm innvendig diameter med sånn trompet form på enden.

det er altså den siste biten fra endepotta som skrus på katalysatoren jeg trenger, så jeg får sveiset på supersport potta :) trenger en 10-15cm

vært supert om noen har en endepotte fra 320/323 som de kan kappe av en bit i enden mot katten til meg :D

Blir nye felger også nå, har sveiset litt rust osv, skal få ordnet bilder snarest :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...