Per-Arnee Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 kjempebra prosjekt! er selv 17 år og skal reise å hente meg en 318is coupe om noen uker: ) har et lite prosjekt da jeg og
Tiseth! Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 kjempebra prosjekt! er selv 17 år og skal reise å hente meg en 318is coupe om noen uker: ) har et lite prosjekt da jeg og takktakk, arti med prosjekter
Tiseth! Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 henta meg nye fælgor i dag har forresten solgt lyktene og bestillt meg nye
bcRichard Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Flott prosjekt, er 17 år selv og har en e36 325 prosjekt jeg holder på med. Stå på! Btw. legg ut bilde med felgene på bilen!
Tiseth! Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Flott prosjekt, er 17 år selv og har en e36 325 prosjekt jeg holder på med. Stå på! Btw. legg ut bilde med felgene på bilen! hehe, takk. skal gjør det
Tiseth! Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 prøvde på felgene i dag, men må nok senke den litt mere. også må jeg ha space foran, felgen ligger innpå dempern også fikk jeg nye lyktene i dag Skal vaske felgene og polere kantene senere De gamle felgene selges forresten, bra dekk på dem. De går billig! kan bytte i bakdekk til ny felgene
KrHeLl Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Ser jeg må følge med her Fint prosjekt, blir bra bil av dette her. Frontlyktene du har kjøpt, hvilket merke er det? Hvordan ser fargen på angle eyes'a ut, har de litt gul skjær i seg?
Tiseth! Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Ser jeg må følge med her Fint prosjekt, blir bra bil av dette her. Frontlyktene du har kjøpt, hvilket merke er det? Hvordan ser fargen på angle eyes'a ut, har de litt gul skjær i seg? hehe lyktene kjøpte jeg på ebay fra england, er depo lykter. er samme som til gs tror jeg ja er vell vanlig lys i dem, men skal skifte til xenonlookpærer senere
Tiseth! Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Når blir det lakk?? er nok en stund til, har ikke varm nok garasje å spakle i desverre.. så blir når det begynner å bli varmere i været
Tiseth! Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Fått på nye trekk på gir og håndbrekk, ny shortshift girkule og satt på ene dørtrekket. forresten noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det knottene som dekker over skruehullene på dørtrekkene? Må si jeg gleder meg til å få shina bilen skikkelig, farge opp setene og sånt. men ser ikke noen vits i å gjøre dette før lakk. nå ser den jo ikke ut
Gjest atlis Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 De knottene på dørtrekket får du på gs eller koed sjef
Thans1 Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Ser bra ut dette, gleder meg til å se når du får ny lakk og shina opp setene:) Holder også selv på med et lite prosjekt, e36 325:D lurer på å lakke hele bilen, er det dyrt? Masse jobb å gjøre alt forarbeidet selv?
Tiseth! Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Ser bra ut dette, gleder meg til å se når du får ny lakk og shina opp setene:)Holder også selv på med et lite prosjekt, e36 325:D lurer på å lakke hele bilen, er det dyrt? Masse jobb å gjøre alt forarbeidet selv? Om du kjenner noen som kan gjøre det, kanskje du kan få det billigere. men ordinær pris på å sette det bort ligger nok på ca 20-30 000kr. Usikker på hva det vil koste om man gjør forarbeid selv. men det er nok en god del arbeid ja! spørs jo selfølgelig hvor mye rust, bulker osv det er også erfarenhet. Jeg får det veldig billig da faren min kjenner noen som driver eget lakk verksted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå